Hørtes deilig ut, fikk jeg også lyst til! Får se om mannen og jeg hopper i spabadet i det minste, på skift i kveld.![]()
Har dere det hjemme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes deilig ut, fikk jeg også lyst til! Får se om mannen og jeg hopper i spabadet i det minste, på skift i kveld.![]()
Åh så herlig. Kos deg på svømming![]()
Lyst!
Åhh. Kommer de eldste ungene til å bli sinte om jeg tar med yngste en dag?
Vel. Ikke får jeg svømme når jeg har med en ettåring. Ikke tålte hun klor veldig godt sist vi prøvde.
Bedre å ta hele familien (mulig minus yngste) ei helg.
De har de visstnok i forskjellige rom. Mest torsk de har. Jeg selv er mest glad i laks da [emoji14]
De hadde vel bare ledd av meg gitt [emoji23][emoji23]
Jeg likte ikke fisk de første 19 åra mine [emoji14] Tvang meg til laks når eldste ble født for jeg ville hu skulle like fisk. Nå elsker jeg laks da. Torsk går ann i suppe da... Men misliker smaken gitt.Spyr av laks. Og elsker torskkan ha noe med at jeg har en mann som jobber med lakseoppdrett(fri flyt på laks[emoji30])
Hadde nok mange andre også. [emoji39][emoji471]Hadde kanskje ledd litt jeg også,,,,,men bare pittelitt[emoji12]
Ja. Gleder meg til den dagen. Minste er ikke redd vann da. Men hu stoler ikke på armringene rett og slett [emoji87]
Vel prøvde på detHa en fin dag og handletur!
Ha ha wller kakeDa bør Tamara stå på døren din med gull medalje[emoji12][emoji12]
Ja jeg oogsåSå gøy med en liten guttebaby. Elsker å kjøpe babytøy
Det vil jeg tro er godt jaGikk raskere enn forventet denne legetimen.
Bihulebetennelse: nesespray [emoji14]
Kolesterolsenkende: får ikke lov å starte uten sikker prevensjon, så da blir det å avvente. Han var veldig positiv til å starte prøving igjen mot slutten av sommeren.
Psyken: ny time ved utgang av permisjonen ang evnt sykemelding
Selv om det ikke hjelper min situasjon veldig, så er det veldig betryggende mtp andre at legen som har jobbet med det i over 30 år aldri har vært borti en slik situasjon som vår med lillebror. Og det er godt å få betryggende ord på at man ikke kunne gjort noe annerledes, og at man har handlet 100% riktig når man først havner i en slik situasjon ♡
Takk for tipsetPrøv badering i tillegg. Da flyter de litt høyere[emoji4]
Kos degStikker å svømmer litt![]()
Foten som ikke er så god?Vel prøvde på det
Åh det er godtFunderer på å lage lapper ... Litt i tenkeboksen... Men det hørtes jo godt ut da [emoji23]
Nei den takler jeg i grunn greit, har tydeligvis fåyt uvi å må på do hele tiden..Foten som ikke er så god?
Er det. Bare så kjedelig å holde på [emoji23] Har kjøpt inn til mer enn dobbel oppskrift også. Men er jo godt og holder seg lenge. Og jeg har brunost i kjøleskapet... Mmmm nystekt lappe med smør og brunost er jo fantastisk [emoji7]Åh det er godt
Uff så kjedelig å få, spesielt når man er på ferie. God bedring og håper det ikke tar altfor lang tid til å bli kvitt det.Nei den takler jeg i grunn greit, har tydeligvis fåyt uvi å må på do hele tiden..