♫ Skravletråd Mars ♫

Takk. Heldigvis noen mnder til jeg når maks grensa.
Men håper jeg slipper unna :smiley-angelic001
Håper jeg også :) Er jo det greieste det :)

Er litt av ei papirmølje med AAP også gitt.

Vi må nok det.
Men kan ha det gøy likevel

Også håper jeg oppriktig at Tamara får det som hun ønsker, får opp aktiviteten på terminforum.

Det er trist at de jeg er på reelt var i koma mens vi var gravide og helt døde etter at babyene kom. Bare aktive en kort stund mens en del ble rekruttert til fb og så var det slutt. Jeg satte peis på termin og barselsforum med de eldste, men denne gangen hadde jeg på en måte to men reelt ingen :-(

Så jeg håper dette får litt liv i noen forum og at flere blir aktive og holder aktivitet der.

Haha. 2010 og 2006 er long gone også. Jeg kan ikke svare enda mer enn jeg allerede har gjort de plassene [emoji14]
2008 og 2011 for min del. Men des 15/Jan 16 med yngste.

Ca et innlegg i uka ;-)

Hva har du shoppa da?

Åååh. Vil også shoppe. *se etter regntøy til minsta* [emoji23]

Kjøpte masse klær til gutta, en søt body til min niese, ny brødfjøl og sko til mannen[emoji2] og en neglelakk til meg selv[emoji12]

Nei, er jo så gøy med snø. Men skal vist begynne å regne i kveld. Og jeg tar mye heller snø enn regn :p

Fikk du shoppet noe fint?

Jeg vil ha vår, sol, bar asfalt og fuglekvitter jeg![emoji1][emoji1]
Shoppet endel klær til gutta, sko til mannen, neglelakk til meg og ny brødfjøl[emoji1][emoji1]

Så bra! Glad på dine vegne, dette blir spennende, så hold oss gjerne oppdaterte. :)
Det skal jeg gjøre :D
Kjøpte masse klær til gutta, en søt body til min niese, ny brødfjøl og sko til mannen[emoji2] og en neglelakk til meg selv[emoji12]
Ooh! Kjekt! Farge neglelakk da? [emoji56]
2008 og 2011 for min del. Men des 15/Jan 16 med yngste.

Ca et innlegg i uka ;-)
Ikke så livlig det da. Men mer enn 06. Der er det gjerne ett i året [emoji23]

God ettermiddag :)
I dag har vi snakket med et monumenthuggeri, tingretten (hadde helt glemt at vi skulle sjekke opp ang skifteattest, for begravelsesbyrået var usikre) og vært i Sverige en liten tur.

Nå er det bare å undersøke pris og mulighet for egendesign på bronseskulptur :)

Etterpå skal vi til svigerfar å spise middag :)

Eget design hørtes fint ut[emoji4]
Hva handlet du i Sverige?? Kos dere på middag[emoji173]

Det skal jeg gjøre :D

Ooh! Kjekt! Farge neglelakk da? [emoji56]

Ikke så livlig det da. Men mer enn 06. Der er det gjerne ett i året [emoji23]
2008 og 2011 anner jeg ikke, det er altså des 15/ Jan 16 jeg sjekker

Back
Topp