Takk. Heldigvis noen mnder til jeg når maks grensa.Usj ja! Nå går det kun oppover
Lykke til med din arbeidsplass! [emoji178]
Men håper jeg slipper unna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Heldigvis noen mnder til jeg når maks grensa.Usj ja! Nå går det kun oppover
Lykke til med din arbeidsplass! [emoji178]

Håper jeg ogsåTakk. Heldigvis noen mnder til jeg når maks grensa.
Men håper jeg slipper unna![]()
Takk for detJa da er det enda verre. God bedring!

Kos deg [emoji8] Hva skal du lage for noe godt da? [emoji56]Da logger jeg av, og drar hjem å lager middag.![]()
Men kan ha det gøy likevelVi må nok det.
God tur hjemDa logger jeg av, og drar hjem å lager middag.![]()
2008 og 2011 for min del. Men des 15/Jan 16 med yngste.Haha. 2010 og 2006 er long gone også. Jeg kan ikke svare enda mer enn jeg allerede har gjort de plassene [emoji14]
Det fikk jeg. På tirsdag![]()
Hva har du shoppa da?
Åååh. Vil også shoppe. *se etter regntøy til minsta* [emoji23]
Hurra, han kunne fikse tørketrommelen min her og nå. Og det gikk på garantien. Luksus. Allerede fått på en maskin med klær![]()
Bilde daaaaaKjøpte masse klær til gutta, en søt body til min niese, ny brødfjøl og sko til mannen[emoji2] og en neglelakk til meg selv[emoji12]
Nei, er jo så gøy med snø. Men skal vist begynne å regne i kveld. Og jeg tar mye heller snø enn regn
Fikk du shoppet noe fint?
Hva skal jeg finne på til lunsj tro?
Det skal jeg gjøreSå bra! Glad på dine vegne, dette blir spennende, så hold oss gjerne oppdaterte.![]()
Ooh! Kjekt! Farge neglelakk da? [emoji56]Kjøpte masse klær til gutta, en søt body til min niese, ny brødfjøl og sko til mannen[emoji2] og en neglelakk til meg selv[emoji12]
Ikke så livlig det da. Men mer enn 06. Der er det gjerne ett i året [emoji23]2008 og 2011 for min del. Men des 15/Jan 16 med yngste.
Ca et innlegg i uka ;-)
Haha vet ikke hvor smart lugg var. Føler meg som en ung fjording
God ettermiddag
I dag har vi snakket med et monumenthuggeri, tingretten (hadde helt glemt at vi skulle sjekke opp ang skifteattest, for begravelsesbyrået var usikre) og vært i Sverige en liten tur.
Nå er det bare å undersøke pris og mulighet for egendesign på bronseskulptur
Etterpå skal vi til svigerfar å spise middag![]()
2008 og 2011 anner jeg ikke, det er altså des 15/ Jan 16 jeg sjekkerDet skal jeg gjøre
Ooh! Kjekt! Farge neglelakk da? [emoji56]
Ikke så livlig det da. Men mer enn 06. Der er det gjerne ett i året [emoji23]
Ikke hatt lugg siden....før jeg ble konfirmert....