♫ Skravletråd Mars ♫

Har nesten vert der selv.
Eller er der nesten selv.

Om jeg ikke klarer å jobbe fullt nå, så er det over på aap penger. Og da ønsker nok sjefen meg bort :wtf:
Det som skjedde her.... AAP. Ble oppsagt. Menmen.

Det ordner seg for snille jenter håper jeg :)

Skal fighte med nebb og klør.
Var du sykemeldt i 100%?
Ja. Men ordna AAP før sykemldsperioden var over. Jeg visste hvor det bar hen. Jeg visste også at de ville kvitte seg med meg så fort de fikk sjansen til det. De holdt ikke akkurat kortene godt skjult.

Så nå får jeg hjelp da av både nav og mer forståelse for situasjonen. Og de jeg skal ha arbeidstrening hos vet at jeg sliter med migrene. Og de er kjempe greie mtp det :)

Ja. Men ordna AAP før sykemldsperioden var over. Jeg visste hvor det bar hen. Jeg visste også at de ville kvitte seg med meg så fort de fikk sjansen til det. De holdt ikke akkurat kortene godt skjult.

Så nå får jeg hjelp da av både nav og mer forståelse for situasjonen. Og de jeg skal ha arbeidstrening hos vet at jeg sliter med migrene. Og de er kjempe greie mtp det :)
Jeg har bare vert 40%sykemeldt. Men er så usikker på om jeg får beholde de resterende 60% her.
Sjefen er ikke så veldig preik-salig for å si det slik. :rolleyes:

I dag kommer det endelig en mann å ser på tørketrommelen min. Men det er så kjipt å sitte å vente på han! Det kommer en til deg mellom 10-16... Jaha? Kunne ikke kortet ned tidsrommet litt da? :p Er så kjedelig å ikke kunne gå ut. Men tok en sjanse i dag tidlig å gikk på hs kontroll med lille. For tenkte at han aldri i verden kom til å være her kl 10 :p

Utrolig kjedelig å vente sånn...[emoji849] håper han har dukket opp?

Vasker klær. Tralala. Da blir unga så glade når de ser haugen av klær de må bære opp og legge på plass [emoji23]

Også klager 11åringen på hvorfor hu har så mye klær attpåtil.
Vel! Hu tar de jo ned i etapper. Dermed er det jo helst en vask som kun er hennes klær pga hu sparer opp [emoji85]

Hihi, det er et hardt liv[emoji23]

Jeg har bare vert 40%sykemeldt. Men er så usikker på om jeg får beholde de resterende 60% her.
Sjefen er ikke så veldig preik-salig for å si det slik. :rolleyes:
Ville ha tilrettelagt jeg, evnt mindre stilling, men de nekta å tilrettelegge her. Så da hadde ikke legen valg og sykemeldte meg fullt. De tok meg kun inn som tilrettelagt i jula, for da sleit de mtp ekstra å gjøre. Da fant de plutselig noe. Menmen. Både legen og de fra nav sa at det hele var superspesielt og de aldri hadde opplevd maken til hovne og egoistiske sjefer før. [emoji87]

Gikk så utover psyken så utvikla helst sosial angst, men fikk kjempehjelp av dps til det da :)

Usj nei. Menmen. Ute av det nå så :)

Hihi, det er et hardt liv[emoji23]
Ja! Hu trodde også at når hu ble voksen, så fikk hu huset vårt.... For vi driter jo eiendommer ut liksom [emoji23] For all del. Samme jente trodde også hu kom til å bo med oss med mann og barn...

Minsta har også en plan. Flytte sammrn med søskenbarnet sitt. I kjelleren til tanta da. Også når hu får babyer skal hu kjøpe hus rett ved meg, så kan jeg passe babyene hele tiden [emoji23]

Innlegg om det på en god del termin/barselsforum

Minst 15 på et forum melder seg. Velger en leder som melder på laget til Tamara
Uke 12 telles alle innlegg på de aktuelle gruppene. Detaljer finner du i Tamara sine tråder

Ingen av de to terminforum jeg er på (termin Jan, født des) har 15 aktive. Ikke tilsammen engang tror jeg. :-)

Vi er heller ikke 15 aktive i juni 12....[emoji849]

Ville ha tilrettelagt jeg, evnt mindre stilling, men de nekta å tilrettelegge her. Så da hadde ikke legen valg og sykemeldte meg fullt. De tok meg kun inn som tilrettelagt i jula, for da sleit de mtp ekstra å gjøre. Da fant de plutselig noe. Menmen. Både legen og de fra nav sa at det hele var superspesielt og de aldri hadde opplevd maken til hovne og egoistiske sjefer før. [emoji87]

Gikk så utover psyken så utvikla helst sosial angst, men fikk kjempehjelp av dps til det da :)

Usj nei. Menmen. Ute av det nå så :)
Så godt å høre at det ikke er vanlig.
Og makan til dustesjef du hadde da:wtf:
De vet ikke hva de går glipp av ;)

Godt du har funnet deg en bedre arbeidsplass

Vi er heller ikke 15 aktive i juni 12....[emoji849]
Er ikke for oss denne konkurransen her. Så vi får holde oss til topp 100. Eller bare skravle for gøy

Er ikke for oss denne konkurransen her. Så vi får holde oss til topp 100. Eller bare skravle for gøy
Haha. 2010 og 2006 er long gone også. Jeg kan ikke svare enda mer enn jeg allerede har gjort de plassene [emoji14]

Back
Topp