♫ Skravletråd Mars ♫

Hoho, du høres ut som en pensjonist[emoji23] eller som meg[emoji41] og jeg er gammel....
følte meg steingammel sist bursdag jeg hadde, fylte tross alt 30 :rolleyes:

I kveld tror jeg at jeg skal virke enda eldre, og være i seng før kl 22... #trøtta

følte meg steingammel sist bursdag jeg hadde, fylte tross alt 30 :rolleyes:

I kveld tror jeg at jeg skal virke enda eldre, og være i seng før kl 22... #trøtta
Hahahahaha! Følte meg søren ung jeg. Fylte også 30 år [emoji7] Kjekkeste på lenge jo. Stort kalas med venner og familie [emoji7]

Skal også prøve legge meg tidligere i dag da. Ble for lite søvn og dermed slår hodepinen inn med en gang [emoji87]

Her også har det begynt å snø. Tenker det er glade barn på skolen når de ser det :D
Her legger den seg ikke :meh: Ventet på skikkelig snø i hele vinter, men ser ikke ut som vi får det. Og eldste blir så glad hvergang det snør, også skuffet når det forsvinner like fort.
Så skjønner godt at det blir glade barn, jeg og vil ha snø:p Skikkelig snø :)

I dag kommer det endelig en mann å ser på tørketrommelen min. Men det er så kjipt å sitte å vente på han! Det kommer en til deg mellom 10-16... Jaha? Kunne ikke kortet ned tidsrommet litt da? :p Er så kjedelig å ikke kunne gå ut. Men tok en sjanse i dag tidlig å gikk på hs kontroll med lille. For tenkte at han aldri i verden kom til å være her kl 10 :p

Hahahahaha! Følte meg søren ung jeg. Fylte også 30 år [emoji7] Kjekkeste på lenge jo. Stort kalas med venner og familie [emoji7]

Skal også prøve legge meg tidligere i dag da. Ble for lite søvn og dermed slår hodepinen inn med en gang [emoji87]

Jeg liker ikke sånne runde dager eller andre ting man skal feire hvor det er press på at det skal være ekstra fantastisk. Som runde dager og nyttårsaften.
Blir fort sånn at 29 årsdagen ble finere eller festen i romjula..
Men fint du hadde det supert :)

og søvn = :Heartred:Heartred:Heartred

Klippe tupper,ta ettervekst og få lugg :)
Modige du som lager lugg!
Men utrolig digg å få tatt tupper og sånt tull, deilig når håret kjennes så fresht ut etterpå.

Her legger den seg ikke :meh: Ventet på skikkelig snø i hele vinter, men ser ikke ut som vi får det. Og eldste blir så glad hvergang det snør, også skuffet når det forsvinner like fort.
Så skjønner godt at det blir glade barn, jeg og vil ha snø:p Skikkelig snø :)
Måtte gå å se i vinduet. Har ikke hatt snø vi heller til nå. Men ser hagen er hvit. Tynt lag da. Men i det minste litt snø :)
Skjønner godt barna blir skuffa. Snø er kjekt. Snømann og aking :)

I dag kommer det endelig en mann å ser på tørketrommelen min. Men det er så kjipt å sitte å vente på han! Det kommer en til deg mellom 10-16... Jaha? Kunne ikke kortet ned tidsrommet litt da? [emoji14] Er så kjedelig å ikke kunne gå ut. Men tok en sjanse i dag tidlig å gikk på hs kontroll med lille. For tenkte at han aldri i verden kom til å være her kl 10 :p
Hahaha ja! Den er grusom! Sist det skjedde så kom de ikke en gang [emoji33] Hadde jeg sittet hjemme i 8 timer liksom og venta.... Fikk ikke noe beklagelse eller noe

Jeg liker ikke sånne runde dager eller andre ting man skal feire hvor det er press på at det skal være ekstra fantastisk. Som runde dager og nyttårsaften.
Blir fort sånn at 29 årsdagen ble finere eller festen i romjula..
Men fint du hadde det supert :)

og søvn = [emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red
Føler ikke det er press her da heldigvis. Er bare en fest med chips og dipp på bordet [emoji14]

Søvn er alfa og omega ja :D

Hahaha ja! Den er grusom! Sist det skjedde så kom de ikke en gang [emoji33] Hadde jeg sittet hjemme i 8 timer liksom og venta.... Fikk ikke noe beklagelse eller noe
Åh, dette er kjipt da! Da hadde jeg blitt irritert. Det er kjedelig å sitte hjemme hele dagen, men går greit om han får fikset den :p , men veldig kjedelig å sitte hjemme hele dagen, også dukker de ikke opp engang...

Men hvergang det er noe sånn så kommer de akkurat rett før tidsfristen deres går ut :p kan de ikke bare en gang komme tidlig på dagen? :hilarious:

Vasker klær. Tralala. Da blir unga så glade når de ser haugen av klær de må bære opp og legge på plass [emoji23]

Også klager 11åringen på hvorfor hu har så mye klær attpåtil.
Vel! Hu tar de jo ned i etapper. Dermed er det jo helst en vask som kun er hennes klær pga hu sparer opp [emoji85]

Måtte gå å se i vinduet. Har ikke hatt snø vi heller til nå. Men ser hagen er hvit. Tynt lag da. Men i det minste litt snø :)
Skjønner godt barna blir skuffa. Snø er kjekt. Snømann og aking :)
Er kommet ett liite hvit lag her og! Håper det kommer mer, og at det får ligge noen dager :)

Åh, dette er kjipt da! Da hadde jeg blitt irritert. Det er kjedelig å sitte hjemme hele dagen, men går greit om han får fikset den [emoji14] , men veldig kjedelig å sitte hjemme hele dagen, også dukker de ikke opp engang...

Men hvergang det er noe sånn så kommer de akkurat rett før tidsfristen deres går ut [emoji14] kan de ikke bare en gang komme tidlig på dagen? :hilarious:
Jeg har bedt de ringe meg 30 min før de kommer. [emoji23] Det funker også kjempefint. De fleste har klart det da :)

Back
Topp