♫ Skravletråd Mars ♫

Er kommet ett liite hvit lag her og! Håper det kommer mer, og at det får ligge noen dager :)
Ja jeg også :D Da kan vi endelig prøve de fine snøkjelkene de fikk til jul !

Ønske mitt? Hva har jeg ønsket nå?

Du må huske det. Du kan ikke lure på, spørre om, fabulere på noe ang antall innlegg i tråden eller på forumet som denne gjengen leser uten at det tolkes som "Tamara sitt ønske" eller "Tamara sin utfordring" ;-)

Det skal jeg spørre om neste gang! Det var lurt. Da kan man hvertfall gå en tur på butikken.:p
Ja ikke sant :) Føler hvertfall man kan gjøre noe. Evnt en liten kaffetur også. For 30 min før er god tid å komme seg kjapt hjem på. Hvertfall her siden jeg bor under 5 min unna sentrum [emoji14]

Du må huske det. Du kan ikke lure på, spørre om, fabulere på noe ang antall innlegg i tråden eller på forumet som denne gjengen leser uten at det tolkes som "Tamara sitt ønske" eller "Tamara sin utfordring" ;-)
[emoji23] [emoji23] Hodet mitt var langt inne i en annen ting her må du vite ;)

Åh, dette er kjipt da! Da hadde jeg blitt irritert. Det er kjedelig å sitte hjemme hele dagen, men går greit om han får fikset den :p , men veldig kjedelig å sitte hjemme hele dagen, også dukker de ikke opp engang...

Men hvergang det er noe sånn så kommer de akkurat rett før tidsfristen deres går ut :p kan de ikke bare en gang komme tidlig på dagen? :hilarious:
Jeg har opplevd at de sto på døra kl 7 når det sto at de skulle komme mellom 7 og 17... noe jeg ikke hadde regna med, så jeg møtte de i døra med hår til alle kanter, pysj og tøfler.

Ja ikke sant :) Føler hvertfall man kan gjøre noe. Evnt en liten kaffetur også. For 30 min før er god tid å komme seg kjapt hjem på. Hvertfall her siden jeg bor under 5 min unna sentrum [emoji14]
Åh, da kan du jo få gjort mye da :) Jeg går stortsett over alt, og er 40 min til sentrum med litt gåing og bane. Men bare det og kunne gå til butikken hadde vært luksus. Har selvfølgelig glemt ett par ting :p Får håpe han kommer snart (han kommer sikkert 15.55 )

Jeg har opplevd at de sto på døra kl 7 når det sto at de skulle komme mellom 7 og 17... noe jeg ikke hadde regna med, så jeg møtte de i døra med hår til alle kanter, pysj og tøfler.
De kan det den veien også ja!

Det gjorde de med farmoren min også. Pappa hadde bestilt de til hu for å installere varmepumpe. Og han sa klart fra til de at de MÅTTE ringe han før de gikk dit. Hu glemmer raskt. De glemte å ringe og dinga på kl 7 om morgen. Farmor gikk til døra og så to ukjente mannfolk og nekta de å komme inn. Hu kjente de jo ikke og hu sov jo.

De ringte pappa og klaga da. Og han sa det at de skulle jo ringe, så han kunne gi beskjed til hu. Nytter ikke sifra til hu dagen før liksom. Da er det glemt.

Jeg kjørte bort og spilte kinasjakk med hu når de kom senere på dagen da.

De ringte når de kom andre gangen da [emoji14] Haha

Åh, da kan du jo få gjort mye da :) Jeg går stortsett over alt, og er 40 min til sentrum med litt gåing og bane. Men bare det og kunne gå til butikken hadde vært luksus. Har selvfølgelig glemt ett par ting [emoji14] Får håpe han kommer snart (han kommer sikkert 15.55 )
Krysser fingre for det da! Hadde vært kjekt å fått ting gjort også :D

Lest.

God gammeldags termingruppekonkurranse jo. Dvs. Akkurat samme regler ca?

Last edited:
Hahaha. Huff da..Har aldri opplevd at de har kommet tidlig på dagen, de kommer alltid rett før kl 16 eller noe sånn :p Så tror jeg hadde blitt litt sjokket om de kom kl 10. Kl 7 var noe veldig tidlig å komme da :p

Ikke de som pusset opp badet vårt som skulle begynne kl 7.30 kom før nærmere kl 9 :p

Hahaha. Huff da..Har aldri opplevd at de har kommet tidlig på dagen, de kommer alltid rett før kl 16 eller noe sånn [emoji14] Så tror jeg hadde blitt litt sjokket om de kom kl 10. Kl 7 var noe veldig tidlig å komme da [emoji14]

Ikke de som pusset opp badet vårt som skulle begynne kl 7.30 kom før nærmere kl 9 :p
Vel. De begynner jo å jobbe på morgenen. Og en plass er den første de er innom= tidlig.

Krysser fingre for det da! Hadde vært kjekt å fått ting gjort også :D
Mhm. Men regner med at når han har funnet ut av feilen, så har han vel ikke riktig utstyr med seg. Også må vente lenge på at han kommer tilbake, også vente en ny dag :p Er typisk min flaks :rolleyes:

Mhm. Men regner med at når han har funnet ut av feilen, så har han vel ikke riktig utstyr med seg. Også må vente lenge på at han kommer tilbake, også vente en ny dag [emoji14] Er typisk min flaks :rolleyes:
Hahaha ja. Han som la inn tv og internett her mangla en ledning. Så måtte kjøre til kontor for å hente ny.. Man er jo ikke tålmodig når man venter på internett liksom [emoji23]

Hahaha ja. Han som la inn tv og internett her mangla en ledning. Så måtte kjøre til kontor for å hente ny.. Man er jo ikke tålmodig når man venter på internett liksom [emoji23]
Nei å være uten Internett, er faktisk verre enn å være uten en tørketrommel. Da måtte jeg jo faktisk ha snakket med samboeren min om kvelden :hilarious:

Han ringte meg faktisk nå, og sa han var her om 15 min. Luksus. Men nå kommer han til å vekke lille. Haha

Back
Topp