>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja jeg ogsåEr kommet ett liite hvit lag her og! Håper det kommer mer, og at det får ligge noen dager![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg ogsåEr kommet ett liite hvit lag her og! Håper det kommer mer, og at det får ligge noen dager![]()
Ønske mitt? Hva har jeg ønsket nå?
Det skal jeg spørre om neste gang! Det var lurt. Da kan man hvertfall gå en tur på butikken.Jeg har bedt de ringe meg 30 min før de kommer. [emoji23] Det funker også kjempefint. De fleste har klart det da![]()
Ja ikke santDet skal jeg spørre om neste gang! Det var lurt. Da kan man hvertfall gå en tur på butikken.![]()
[emoji23] [emoji23] Hodet mitt var langt inne i en annen ting her må du viteDu må huske det. Du kan ikke lure på, spørre om, fabulere på noe ang antall innlegg i tråden eller på forumet som denne gjengen leser uten at det tolkes som "Tamara sitt ønske" eller "Tamara sin utfordring" ;-)
Jeg har opplevd at de sto på døra kl 7 når det sto at de skulle komme mellom 7 og 17... noe jeg ikke hadde regna med, så jeg møtte de i døra med hår til alle kanter, pysj og tøfler.Åh, dette er kjipt da! Da hadde jeg blitt irritert. Det er kjedelig å sitte hjemme hele dagen, men går greit om han får fikset den, men veldig kjedelig å sitte hjemme hele dagen, også dukker de ikke opp engang...
Men hvergang det er noe sånn så kommer de akkurat rett før tidsfristen deres går utkan de ikke bare en gang komme tidlig på dagen?
![]()
Er vel det ja. Vi venter på at du deler den[emoji23] [emoji23] Hodet mitt var langt inne i en annen ting her må du vite![]()
Menne.... Termin og barsel. Da er jeg på lag alene for meg selv tror jeg.
Åh, da kan du jo få gjort mye daJa ikke santFøler hvertfall man kan gjøre noe. Evnt en liten kaffetur også. For 30 min før er god tid å komme seg kjapt hjem på. Hvertfall her siden jeg bor under 5 min unna sentrum [emoji14]
De kan det den veien også ja!Jeg har opplevd at de sto på døra kl 7 når det sto at de skulle komme mellom 7 og 17... noe jeg ikke hadde regna med, så jeg møtte de i døra med hår til alle kanter, pysj og tøfler.
Krysser fingre for det da! Hadde vært kjekt å fått ting gjort ogsåÅh, da kan du jo få gjort mye daJeg går stortsett over alt, og er 40 min til sentrum med litt gåing og bane. Men bare det og kunne gå til butikken hadde vært luksus. Har selvfølgelig glemt ett par ting [emoji14] Får håpe han kommer snart (han kommer sikkert 15.55 )
Hahaha. Huff da..Har aldri opplevd at de har kommet tidlig på dagen, de kommer alltid rett før kl 16 eller noe sånnJeg har opplevd at de sto på døra kl 7 når det sto at de skulle komme mellom 7 og 17... noe jeg ikke hadde regna med, så jeg møtte de i døra med hår til alle kanter, pysj og tøfler.
Vel. De begynner jo å jobbe på morgenen. Og en plass er den første de er innom= tidlig.Hahaha. Huff da..Har aldri opplevd at de har kommet tidlig på dagen, de kommer alltid rett før kl 16 eller noe sånn [emoji14] Så tror jeg hadde blitt litt sjokket om de kom kl 10. Kl 7 var noe veldig tidlig å komme da [emoji14]
Ikke de som pusset opp badet vårt som skulle begynne kl 7.30 kom før nærmere kl 9![]()
Mhm. Men regner med at når han har funnet ut av feilen, så har han vel ikke riktig utstyr med seg. Også må vente lenge på at han kommer tilbake, også vente en ny dagKrysser fingre for det da! Hadde vært kjekt å fått ting gjort også![]()
Ja det er sant. Hadde ikke gjort meg noe om de kom innom her kl 7. Da hadde jeg sluppet å sitte og vente på deVel. De begynner jo å jobbe på morgenen. Og en plass er den første de er innom= tidlig.
Hahaha ja. Han som la inn tv og internett her mangla en ledning. Så måtte kjøre til kontor for å hente ny.. Man er jo ikke tålmodig når man venter på internett liksom [emoji23]Mhm. Men regner med at når han har funnet ut av feilen, så har han vel ikke riktig utstyr med seg. Også må vente lenge på at han kommer tilbake, også vente en ny dag [emoji14] Er typisk min flaks![]()
Elsker fargenDen var fin[emoji2]
Nei å være uten Internett, er faktisk verre enn å være uten en tørketrommel. Da måtte jeg jo faktisk ha snakket med samboeren min om kveldenHahaha ja. Han som la inn tv og internett her mangla en ledning. Så måtte kjøre til kontor for å hente ny.. Man er jo ikke tålmodig når man venter på internett liksom [emoji23]