>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji56][emoji56]Haha, du er skjønn[emoji23][emoji23][emoji173]
Hurra! Så bra!Hurra, han kunne fikse tørketrommelen min her og nå. Og det gikk på garantien. Luksus. Allerede fått på en maskin med klær![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji56][emoji56]Haha, du er skjønn[emoji23][emoji23][emoji173]
Hurra! Så bra!Hurra, han kunne fikse tørketrommelen min her og nå. Og det gikk på garantien. Luksus. Allerede fått på en maskin med klær![]()
Jeg tenkte lage meg ei skive med kylling og ost. Og ett bløtkokt egg ved siden av.Hva skal jeg finne på til lunsj tro?
Hverken jeg eller mannen har vokst opp herMye slik her også dessverre. Føltes bedre med foreldrene i minste sin klasse heldigvis. Tror mannen kjenner flere da, siden vi bor her han vokste opp. Jeg vokste opp ei mil lengre borte jeg så.
Kunne mye heller tenkt meg å flytte dit da [emoji14]
Ja er det , til tross for at vi ikke bruker regntøy så har jeg lagt merke til detSå bra! Så lenge de er fornøyde og blide er alt bra ♡ Så koselig. Snør her også enda. Men ikke mye. Legger seg i hagen da, men fremdeles tynt lag
Jo. Men så fort den er tømt, kommer eldste med alt hu glemmer [emoji23]
Det er det ja? Noen tips? På nett daHu er 6 år. Må ha 122. Funderer på P.O.P sitt gule [emoji14] Vi elsker farger [emoji7]
Hurra for detHurra, han kunne fikse tørketrommelen min her og nå. Og det gikk på garantien. Luksus. Allerede fått på en maskin med klær![]()
Kjedelig når en ikke er enige da.Hverken jeg eller mannen har vokst opp her
Lyst å flytte men mannen vil ikke
Lysr på egg her også men orker ikkeJeg tenkte lage meg ei skive med kylling og ost. Og ett bløtkokt egg ved siden av.Må bare komme meg utav sofaen først [emoji23]
Tusen takkJa er det , til tross for at vi ikke bruker regntøy så har jeg lagt merke til det
Lekmer
Reima
Ikke superlangt nei , ca 1 t tenker jegKjedelig når en ikke er enige da.
Har alltid hatt lyst å flytte til min plass. For det første er det billigere også derHusprisene. Og jeg kjenner jo mange der. Og mannen jobber der og nå skal jeg også begynne.
Men trenger først mer egenkapital. Så det kan jo ta sin tid
Ville du har flytta langt da eller i nærheten?
Det er litt tiltak ja [emoji23]Lysr på egg her også men orker ikke
Ah. 1 time er ikke så ille da neiIkke superlangt nei , ca 1 t tenker jeg
Glemt å ta ut brød, spiste resten i morgesJeg tenkte lage meg ei skive med kylling og ost. Og ett bløtkokt egg ved siden av.Må bare komme meg utav sofaen først [emoji23]
TakkFøler det er så mye negativt om "navere". Men jeg vil jo ut. Og da må jeg ordne meg litt selv og ikke la de ta alle avgjørelser
Hørtes travelt ut da. Men om ikke annet går vel tiden ganske fort da? [emoji56]
Haha,Ganske stilig når man står på nav kontoret. Jeg kommer inn og stiller meg i køen. Og ser ei exvenninne som later som hu ikke så meg. Dermed gjemte hu seg bak en søyle for å unngå meg [emoji23] Føltes veldig voksent gitt haha. Men for all del. Får bare gjemme seg [emoji14]
Åå elsker kanelboller [emoji7]Glemt å ta ut brød, spiste resten i morges
Men mens jeg tok ut brød så jeg posene med kanelboller og totenkringler....
Man må bare bli vant med det. Sikker på du ser smashing ut [emoji8]Haha vet ikke hvor smart lugg var. Føler meg som en ung fjording
Har gått på samme feilen selv før.Haha vet ikke hvor smart lugg var. Føler meg som en ung fjording