♫ Skravletråd Mars ♫

Hva skal jeg finne på til lunsj tro?

Mye slik her også dessverre. Føltes bedre med foreldrene i minste sin klasse heldigvis. Tror mannen kjenner flere da, siden vi bor her han vokste opp. Jeg vokste opp ei mil lengre borte jeg så.

Kunne mye heller tenkt meg å flytte dit da [emoji14]
Hverken jeg eller mannen har vokst opp her
Lyst å flytte men mannen vil ikke

Så bra! Så lenge de er fornøyde og blide er alt bra ♡ Så koselig. Snør her også enda. Men ikke mye. Legger seg i hagen da, men fremdeles tynt lag

Jo. Men så fort den er tømt, kommer eldste med alt hu glemmer [emoji23]

Det er det ja? Noen tips? På nett da :D Hu er 6 år. Må ha 122. Funderer på P.O.P sitt gule [emoji14] Vi elsker farger [emoji7]
Ja er det , til tross for at vi ikke bruker regntøy så har jeg lagt merke til det
Lekmer
Reima

Hverken jeg eller mannen har vokst opp her
Lyst å flytte men mannen vil ikke
Kjedelig når en ikke er enige da.

Har alltid hatt lyst å flytte til min plass. For det første er det billigere også der :) Husprisene. Og jeg kjenner jo mange der. Og mannen jobber der og nå skal jeg også begynne.

Men trenger først mer egenkapital. Så det kan jo ta sin tid

Ville du har flytta langt da eller i nærheten?

Kjedelig når en ikke er enige da.

Har alltid hatt lyst å flytte til min plass. For det første er det billigere også der :) Husprisene. Og jeg kjenner jo mange der. Og mannen jobber der og nå skal jeg også begynne.

Men trenger først mer egenkapital. Så det kan jo ta sin tid

Ville du har flytta langt da eller i nærheten?
Ikke superlangt nei , ca 1 t tenker jeg

Jeg tenkte lage meg ei skive med kylling og ost. Og ett bløtkokt egg ved siden av. :) Må bare komme meg utav sofaen først [emoji23]
Glemt å ta ut brød, spiste resten i morges

Men mens jeg tok ut brød så jeg posene med kanelboller og totenkringler....

Haha vet ikke hvor smart lugg var. Føler meg som en ung fjording

God ettermiddag :)
I dag har vi snakket med et monumenthuggeri, tingretten (hadde helt glemt at vi skulle sjekke opp ang skifteattest, for begravelsesbyrået var usikre) og vært i Sverige en liten tur.

Nå er det bare å undersøke pris og mulighet for egendesign på bronseskulptur :)

Etterpå skal vi til svigerfar å spise middag :)

Takk :D Føler det er så mye negativt om "navere". Men jeg vil jo ut. Og da må jeg ordne meg litt selv og ikke la de ta alle avgjørelser :D

Hørtes travelt ut da. Men om ikke annet går vel tiden ganske fort da? [emoji56]

Vet at mange kan ha den oppfatningen dessverre. Men jeg har mage i min omgangskrets som ønsker å jobbe, men som rettogslett ikke har jobb. Eller som er for syk til å jobbe.

Travelt er bare for bokstaven.
Nå er møtene over. Da må jeg bare rekke over alt annet jeg egentlig skulle gjort idag.

Ikke hatt lugg siden....før jeg ble konfirmert....

Ganske stilig når man står på nav kontoret. Jeg kommer inn og stiller meg i køen. Og ser ei exvenninne som later som hu ikke så meg. Dermed gjemte hu seg bak en søyle for å unngå meg [emoji23] Føltes veldig voksent gitt haha. Men for all del. Får bare gjemme seg [emoji14]
Haha,

Veldig voksent :confused:

Back
Topp