♫ Skravletråd Mars ♫

Jupp [emoji23]

Minte meg litt om en episode jeg hadde hos legen sist jeg var der. Satt ned nesa i ei bok jeg, og da er jeg i min egen verden. Så ikke hvem som kom eller gikk. Etter en stund, føler jeg at noen sitter og kikker på meg, og i det jeg ser skrått opp, er det ei jente, som hiver seg bak en mann som sitter i mellom oss, slik at jeg ikke ser henne. Flyttet hodet mitt litt, slik at jeg så forbi mannen, og gløttet kjapt. Møtte blikket hennes, og hun så bort. Jeg klarte ikke å dra kjensel på henne i det hele tatt. Før hun blir ropt opp av legen, kjente igjen etternavnet, men hun hadde forandret seg, til det 3 dobbelte. Hastet bare rett forbi meg, som satt der rett ved døra, hverken kikket på meg eller noe. Og ja - jeg er lett gjenkjennelig... Men helt greit - er ikke for smalltalk allikevel jeg da. :P

Hadde vært fint om kaninen hans kan sitte å passe på som den gjorde på sykehuset :) Men vil ikke sette fra meg bamsen på grava.
Melk, pommes frites, kaffe og lettøl [emoji14] ikke noen storhandel akkurat.

Hørtes veldig koselig ut[emoji173]

Dere bor vel så nære grensa at dere stadig er over vil jeg tro[emoji2]

Jeg har lagt ut info i alle grupper som har hatt aktivitet i år. Alle er velkommen til å delta. Det er en ypperlig anledning til å få opp aktivitet igjen.

Men hvor skal vi finne disse 15??[emoji4]
Vi er 6 aktive der, imponerende nok etter 4,5 år[emoji4]
Hadde det vært en mulighet for mindre grupper å delta om man regner antall innlegg i snitt pr bruker? Bare en tanke altså[emoji4] mulig dere har tenkt tanken før[emoji12]

Klippet alt håret kortere og kortere frem til jeg noen mnd før konferansen hadde det av over ørene. Siden lot jeg det vokse ut, og luggen like lang som resten

Samme her[emoji4] også har jeg fall/krøller, så luggen sto jo til alle kanter[emoji23]

Samme her[emoji4] også har jeg fall/krøller, så luggen sto jo til alle kanter[emoji23]
Det har jeg også nå. Det kom når håret vokste ut.

Var helt stritt fra jeg var vi 4 til 14.

Minte meg litt om en episode jeg hadde hos legen sist jeg var der. Satt ned nesa i ei bok jeg, og da er jeg i min egen verden. Så ikke hvem som kom eller gikk. Etter en stund, føler jeg at noen sitter og kikker på meg, og i det jeg ser skrått opp, er det ei jente, som hiver seg bak en mann som sitter i mellom oss, slik at jeg ikke ser henne. Flyttet hodet mitt litt, slik at jeg så forbi mannen, og gløttet kjapt. Møtte blikket hennes, og hun så bort. Jeg klarte ikke å dra kjensel på henne i det hele tatt. Før hun blir ropt opp av legen, kjente igjen etternavnet, men hun hadde forandret seg, til det 3 dobbelte. Hastet bare rett forbi meg, som satt der rett ved døra, hverken kikket på meg eller noe. Og ja - jeg er lett gjenkjennelig... Men helt greit - er ikke for smalltalk allikevel jeg da. :P
Jøsses da. Blir sånn kleint også det der [emoji85]

9ac84231e8ab87c9438392839ded443a.jpg
Jeg og minste fargelegger litt mens middagen putrer [emoji1] Lekser er gjort. Så da er det kos [emoji39]

Back
Topp