Litt kjedelig med den konkuransen i grunn
Litt trist at vi ikke får vært med....[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt kjedelig med den konkuransen i grunn
Skravlekonk uten de fleste storskravlere.Skjlnner det
Synes bare det er kjipt å lage konkuranser som utelater en del av oss som skravler mye
Jupp [emoji23]
Hadde vært fint om kaninen hans kan sitte å passe på som den gjorde på sykehusetMen vil ikke sette fra meg bamsen på grava.
Melk, pommes frites, kaffe og lettøl [emoji14] ikke noen storhandel akkurat.
Mhm synes det men menLitt trist at vi ikke får vært med....[emoji20]
Yes det stemmerSkravlekonk uten de fleste storskravlere.
Helt fantastisk. Fått første ladning med klær i trommelen allerde. Har hopet seg litt opp den siste uken..hater å henge opp klær![]()
Vi har fortsatt topp 100.........Skjlnner det
Synes bare det er kjipt å lage konkuranser som utelater en del av oss som skravler mye
Jeg har lagt ut info i alle grupper som har hatt aktivitet i år. Alle er velkommen til å delta. Det er en ypperlig anledning til å få opp aktivitet igjen.
Klippet alt håret kortere og kortere frem til jeg noen mnd før konferansen hadde det av over ørene. Siden lot jeg det vokse ut, og luggen like lang som resten
Mhm synes det men men
He he det var lurtKanskje vi kan danne et eget lag??[emoji23]
"De som ikke har termingrupper eller store nok termingrupper-laget"??[emoji23][emoji41]
Joda men likevelVi har fortsatt topp 100.........
Det har jeg også nå. Det kom når håret vokste ut.Samme her[emoji4] også har jeg fall/krøller, så luggen sto jo til alle kanter[emoji23]
Det har jeg også nå. Det kom når håret vokste ut.
Var helt stritt fra jeg var vi 4 til 14.
Uff ja. Jeg og mannen dævver litt selv [emoji23]Haha, dævver!![emoji23][emoji23] bra de har fremtidsplanene i orden!
Uff ja. Da dør de fort utNei. Men de døde/kom aldri igang fra starten. Vet det var en del rekruttering til fb som foregikk og vips så var det nesten stille
Ooh! Så mye fint [emoji7]Her er bilder[emoji1]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jøsses da. Blir sånn kleint også det der [emoji85]Minte meg litt om en episode jeg hadde hos legen sist jeg var der. Satt ned nesa i ei bok jeg, og da er jeg i min egen verden. Så ikke hvem som kom eller gikk. Etter en stund, føler jeg at noen sitter og kikker på meg, og i det jeg ser skrått opp, er det ei jente, som hiver seg bak en mann som sitter i mellom oss, slik at jeg ikke ser henne. Flyttet hodet mitt litt, slik at jeg så forbi mannen, og gløttet kjapt. Møtte blikket hennes, og hun så bort. Jeg klarte ikke å dra kjensel på henne i det hele tatt. Før hun blir ropt opp av legen, kjente igjen etternavnet, men hun hadde forandret seg, til det 3 dobbelte. Hastet bare rett forbi meg, som satt der rett ved døra, hverken kikket på meg eller noe. Og ja - jeg er lett gjenkjennelig... Men helt greit - er ikke for smalltalk allikevel jeg da.![]()