Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart ferdig på jobb.
Da er det hjem å lage middag.
Trening senere.
Du da?
Er det jeg også tenker.
Badeland vegg i vegg med hotellet også. Så størstemann blir nok fornøyd også.
Det er jo ikke så gammelt en gang det da.2008 og 2011 anner jeg ikke, det er altså des 15/ Jan 16 jeg sjekker
Hadde vært fint om kaninen hans kan sitte å passe på som den gjorde på sykehusetEget design hørtes fint ut[emoji4]
Hva handlet du i Sverige?? Kos dere på middag[emoji173]
Fader så vondt jeg har i magen. Spist brød for første gang på 6 uker![]()
Helt fantastisk. Fått første ladning med klær i trommelen allerde. Har hopet seg litt opp den siste uken..hater å henge opp klærJippi, så deilig!![emoji1][emoji1]
Ja! Hu trodde også at når hu ble voksen, så fikk hu huset vårt.... For vi driter jo eiendommer ut liksom [emoji23] For all del. Samme jente trodde også hu kom til å bo med oss med mann og barn...
Minsta har også en plan. Flytte sammrn med søskenbarnet sitt. I kjelleren til tanta da. Også når hu får babyer skal hu kjøpe hus rett ved meg, så kan jeg passe babyene hele tiden [emoji23]
Jeg har lagt ut info i alle grupper som har hatt aktivitet i år. Alle er velkommen til å delta. Det er en ypperlig anledning til å få opp aktivitet igjen.Vi er heller ikke 15 aktive i juni 12....[emoji849]
Fant de[emoji4]De fleste (nyere i alle fall) termingruppe/barselsforum. Finner tonnevis av dem på nye innlegg på forumet. ;-)
Klippet alt håret kortere og kortere frem til jeg noen mnd før konferansen hadde det av over ørene. Siden lot jeg det vokse ut, og luggen like lang som restenKlippet lugg til konfirmasjon jeg[emoji12] aldri mer, jeg kledde det ikke![emoji23]
Er ikke for oss denne konkurransen her. Så vi får holde oss til topp 100. Eller bare skravle for gøy
Da logger jeg av, og drar hjem å lager middag.![]()
Nei. Men de døde/kom aldri igang fra starten. Vet det var en del rekruttering til fb som foregikk og vips så var det nesten stilleDet er jo ikke så gammelt en gang det da.
Litt kjedelig med den konkuransen i grunn
Enig med degSkjønner det, men jeg synes det er litt kjipt[emoji20]
Digger konkurranser jo!
Skjlnner detHar igrunnen bestemt meg for å bare ikke bry meg om den.
(tror jeg)
Mye fintHer er bilder[emoji1]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det skal jeg gjøre
Ooh! Kjekt! Farge neglelakk da? [emoji56]
Ikke så livlig det da. Men mer enn 06. Der er det gjerne ett i året [emoji23]