♫ Skravletråd Mars ♫

Vet at mange kan ha den oppfatningen dessverre. Men jeg har mage i min omgangskrets som ønsker å jobbe, men som rettogslett ikke har jobb. Eller som er for syk til å jobbe.

Travelt er bare for bokstaven.
Nå er møtene over. Da må jeg bare rekke over alt annet jeg egentlig skulle gjort idag.
Er fælt å være i den enden ja. For syk, men vil så gjerne. Vil så gjerne, men ingen jobber. Usj. En ond sirkel til tider.

Håper du får tid til å slappe litt av i dag da. Greit å få hente seg inn litt da etter en kaosdag [emoji178]

Du får oppdatere oss på Rhodos etterpå[emoji2]
Vi hadde all inclusive sist vi var i Alcudia og på Gran canaria[emoji4] veldig lettvint og veldig barnevennlig!
Er det jeg også tenker.
Badeland vegg i vegg med hotellet også. Så størstemann blir nok fornøyd også.

Måtte gå å se i vinduet. Har ikke hatt snø vi heller til nå. Men ser hagen er hvit. Tynt lag da. Men i det minste litt snø :)
Skjønner godt barna blir skuffa. Snø er kjekt. Snømann og aking :)
Snør her også. Men tviler på det blir nok til aking :(:(

Får gå imot minste. Hu ville ikke på kor i dag ringte eldste og sa. Tralala. Kjekt med enige søsken [emoji23]

Er fælt å være i den enden ja. For syk, men vil så gjerne. Vil så gjerne, men ingen jobber. Usj. En ond sirkel til tider.

Håper du får tid til å slappe litt av i dag da. Greit å få hente seg inn litt da etter en kaosdag [emoji178]
Har nesten vert der selv.
Eller er der nesten selv.

Om jeg ikke klarer å jobbe fullt nå, så er det over på aap penger. Og da ønsker nok sjefen meg bort :wtf:

Back
Topp