Spennende for meg, sikkert ikke for dere.Spennende møter da?
Ups og lyn avledere.
Siste var fiber

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende for meg, sikkert ikke for dere.Spennende møter da?

Snart ferdig på jobb.God formiddag[emoji2] planer idag ?
Er fælt å være i den enden ja. For syk, men vil så gjerne. Vil så gjerne, men ingen jobber. Usj. En ond sirkel til tider.Vet at mange kan ha den oppfatningen dessverre. Men jeg har mage i min omgangskrets som ønsker å jobbe, men som rettogslett ikke har jobb. Eller som er for syk til å jobbe.
Travelt er bare for bokstaven.
Nå er møtene over. Da må jeg bare rekke over alt annet jeg egentlig skulle gjort idag.
Jupp [emoji23]Haha,
Veldig voksent![]()
Åå elsker kanelboller [emoji7]
Er det jeg også tenker.Du får oppdatere oss på Rhodos etterpå[emoji2]
Vi hadde all inclusive sist vi var i Alcudia og på Gran canaria[emoji4] veldig lettvint og veldig barnevennlig!
Snør her også. Men tviler på det blir nok til akingMåtte gå å se i vinduet. Har ikke hatt snø vi heller til nå. Men ser hagen er hvit. Tynt lag da. Men i det minste litt snø![]()
Skjønner godt barna blir skuffa. Snø er kjekt. Snømann og aking![]()
Tror ikke jeg har smakt slike kringlerJa. Det er godt. Kringlene også. Synes både jeg og snuppa![]()
Hørtes flott ut!Er det jeg også tenker.
Badeland vegg i vegg med hotellet også. Så størstemann blir nok fornøyd også.
Når man er syk hvrrtfallDet er litt tiltak ja [emoji23]
Neida er ikke detAh. 1 time er ikke så ille da nei![]()
*kremt kremt* hvilken ting???[emoji23] [emoji23] Hodet mitt var langt inne i en annen ting her må du vite![]()
Hadde det sist da jeg var komfirmertIkke hatt lugg siden....før jeg ble konfirmert....
Konkurransen antar jeg.*kremt kremt* hvilken ting???![]()
Jeg og dessverre..Menne.... Termin og barsel. Da er jeg på lag alene for meg selv tror jeg.
Det var en sen lunch?Hva skal jeg finne på til lunsj tro?
Ja. Men jeg spiste jo da også frokost rundt 9.30-10Det var en sen lunch?
Ja da er det enda verre. God bedring!Når man er syk hvrrtfall
Har nesten vert der selv.Er fælt å være i den enden ja. For syk, men vil så gjerne. Vil så gjerne, men ingen jobber. Usj. En ond sirkel til tider.
Håper du får tid til å slappe litt av i dag da. Greit å få hente seg inn litt da etter en kaosdag [emoji178]