Tja, nye moderatorer. Ny administrator.Ingen krig! Helt nye regler!
Hadde nok vært en idè om "gamle" medlemmer som husker gamle konkurranser fra 2013 som ikke gikk så bra, ikke drar opp dette hver gangNye medlemmer kan lett bli skremt av slik.
Nå må man huske at det var en annen forumansvarlig den gang, og det var helt andre moderatorer. Og vi jobbet på en helt annen måte for 3-4 år siden for forumet var anderledes da i forhold til nå.
Vi har jobbet med dette i ukesvis. Vi har diskutert opp og ned, hatt møter og skrevet om reglerne flere ganger. Vi har mange mange planleggingstimer bak denne konkurransen. De forrige konkurransene mellom termin og barselsgruppene ble tatt på sparket og brukerne fikk en dags varsel til å melde seg på.
Dette er ikke en krig. Det er konkurranse for å skape aktivitet og liv i termin og barselsgruppene igjen. Vi vil at forumet skal leve. Vi vil at dere skal ha det gøy når dere er her!![]()
Tja, nja ang nye regler.
Konkurranse ja.
Men utenom "fri flyt dagene" så minner reglene veldig.
Jeg skal ikke rippe opp, og kan endre min tekst til "god gammeldags termingruppekonkurranse" for ikke å skremme om du ikke vil. Jeg hadde bare ikke klart å tolke akkurat dette utfra snapen og trodde/håpte på lag på tvers av forum på et vis
Men greit. Håper du får det resultatet du ønsker