♫ Skravletråd Mars ♫

Ingen krig! Helt nye regler!

Hadde nok vært en idè om "gamle" medlemmer som husker gamle konkurranser fra 2013 som ikke gikk så bra, ikke drar opp dette hver gang ;) Nye medlemmer kan lett bli skremt av slik.
Nå må man huske at det var en annen forumansvarlig den gang, og det var helt andre moderatorer. Og vi jobbet på en helt annen måte for 3-4 år siden for forumet var anderledes da i forhold til nå.

Vi har jobbet med dette i ukesvis. Vi har diskutert opp og ned, hatt møter og skrevet om reglerne flere ganger. Vi har mange mange planleggingstimer bak denne konkurransen. De forrige konkurransene mellom termin og barselsgruppene ble tatt på sparket og brukerne fikk en dags varsel til å melde seg på.
Dette er ikke en krig. Det er konkurranse for å skape aktivitet og liv i termin og barselsgruppene igjen. Vi vil at forumet skal leve. Vi vil at dere skal ha det gøy når dere er her! :)
Tja, nye moderatorer. Ny administrator.

Tja, nja ang nye regler.

Konkurranse ja.

Men utenom "fri flyt dagene" så minner reglene veldig.

Jeg skal ikke rippe opp, og kan endre min tekst til "god gammeldags termingruppekonkurranse" for ikke å skremme om du ikke vil. Jeg hadde bare ikke klart å tolke akkurat dette utfra snapen og trodde/håpte på lag på tvers av forum på et vis

Men greit. Håper du får det resultatet du ønsker :-)

Del deg opp i 15 ;)
Har ikke sett konkuransen jeg så vet i grunn ikke hva det går ut på
Innlegg om det på en god del termin/barselsforum

Minst 15 på et forum melder seg. Velger en leder som melder på laget til Tamara
Uke 12 telles alle innlegg på de aktuelle gruppene. Detaljer finner du i Tamara sine tråder

Ingen av de to terminforum jeg er på (termin Jan, født des) har 15 aktive. Ikke tilsammen engang tror jeg. :-)

Ja synes det
Forrige foreldremøte hadde lærerne sagt at det var viktig at vi foreldre gikk foran som gode eksempler å alltid hilste
Ja. Der er ikke så vanskelig heller liksom. Vi hadde en klikk i klassen vi av mødrene. De var 4 stk som aldri hilsa og alltid holdt alle andre ute. Skikkelig foreningsgreie. Slitsomt da. Og følelsen av å være helst på barneskole igjen. De har alle bytta til privatskole nå da [emoji14]

Nei, ble positivt overrasket nå.
Nei, men badet er vegg i vegg med rommet vårt. Og han sover så lett. Så regner med han våkner fort. Men har sovet lengre enn vanlig nå, så da går det nok greit:p
Ah sånn ja. Da er det nok litt verre.

Det er jo bra da :D

Jeg biter ser du [emoji23][emoji23][emoji23] Tror bare hu er flau over oppførselen sin altså [emoji14]

Er så veldig mye hu har gjort ser du. Jeg vet at jeg har ikke noe på meg hvertfall :)

Ja. Der er ikke så vanskelig heller liksom. Vi hadde en klikk i klassen vi av mødrene. De var 4 stk som aldri hilsa og alltid holdt alle andre ute. Skikkelig foreningsgreie. Slitsomt da. Og følelsen av å være helst på barneskole igjen. De har alle bytta til privatskole nå da [emoji14]
Slitsomt åkjipt , her er detmange som har vokst opp sammwn og lite rom for nye

Slitsomt åkjipt , her er detmange som har vokst opp sammwn og lite rom for nye
Mye slik her også dessverre. Føltes bedre med foreldrene i minste sin klasse heldigvis. Tror mannen kjenner flere da, siden vi bor her han vokste opp. Jeg vokste opp ei mil lengre borte jeg så.

Kunne mye heller tenkt meg å flytte dit da [emoji14]

Våknet med engang han ringte på [emoji14] Men blid og fornøyd. Så da gikk det greit. Sovner sikker når vi skal hente største, i snø været. Snør godt nå nemlig :D
Så bra! Så lenge de er fornøyde og blide er alt bra ♡ Så koselig. Snør her også enda. Men ikke mye. Legger seg i hagen da, men fremdeles tynt lag
Joda innimellom ;)
Jo. Men så fort den er tømt, kommer eldste med alt hu glemmer [emoji23]
Mye fine regnklær nå ser jeg
Det er det ja? Noen tips? På nett da :D Hu er 6 år. Må ha 122. Funderer på P.O.P sitt gule [emoji14] Vi elsker farger [emoji7]

Liker å ha mareritt jeg. Da våkner jeg liksom til at mannen holder rundt meg og trøster meg [emoji23] Så må jeg ned å se en episode my little pony for å roe meg [emoji87][emoji85][emoji23][emoji23]

[emoji39] Takk. Det gjorde jeg. Du da?

Haha, du er skjønn[emoji23][emoji23][emoji173]

Hurra, han kunne fikse tørketrommelen min her og nå. Og det gikk på garantien. Luksus. Allerede fått på en maskin med klær :D

følte meg steingammel sist bursdag jeg hadde, fylte tross alt 30 :rolleyes:

I kveld tror jeg at jeg skal virke enda eldre, og være i seng før kl 22... #trøtta

Hørtes deilig ut[emoji1] klarer aldri å være i seng til kl 22 jeg[emoji31]
Btw, jeg er 10 år eldre enn deg[emoji33]

Back
Topp