♫ Skravletråd Mars ♫

I dag kommer det endelig en mann å ser på tørketrommelen min. Men det er så kjipt å sitte å vente på han! Det kommer en til deg mellom 10-16... Jaha? Kunne ikke kortet ned tidsrommet litt da? :p Er så kjedelig å ikke kunne gå ut. Men tok en sjanse i dag tidlig å gikk på hs kontroll med lille. For tenkte at han aldri i verden kom til å være her kl 10 :p
Det er så kjipt med sånne tidspunkt

Nei å være uten Internett, er faktisk verre enn å være uten en tørketrommel. Da måtte jeg jo faktisk ha snakket med samboeren min om kvelden :hilarious:

Han ringte meg faktisk nå, og sa han var her om 15 min. Luksus. Men nå kommer han til å vekke lille. Haha
Uh ikke verst han ringte da :D Bråker det så veldig det han skal da? [emoji85]

Vasker klær. Tralala. Da blir unga så glade når de ser haugen av klær de må bære opp og legge på plass [emoji23]

Også klager 11åringen på hvorfor hu har så mye klær attpåtil.
Vel! Hu tar de jo ned i etapper. Dermed er det jo helst en vask som kun er hennes klær pga hu sparer opp [emoji85]
Vasker klær her også

Lest.

God gammeldags termingruppekrig jo. Dvs. Akkurat samme regler ca?
Ingen krig! Helt nye regler!

Hadde nok vært en idè om "gamle" medlemmer som husker gamle konkurranser fra 2013 som ikke gikk så bra, ikke drar opp dette hver gang ;) Nye medlemmer kan lett bli skremt av slik.
Nå må man huske at det var en annen forumansvarlig den gang, og det var helt andre moderatorer. Og vi jobbet på en helt annen måte for 3-4 år siden for forumet var anderledes da i forhold til nå.

Vi har jobbet med dette i ukesvis. Vi har diskutert opp og ned, hatt møter og skrevet om reglerne flere ganger. Vi har mange mange planleggingstimer bak denne konkurransen. De forrige konkurransene mellom termin og barselsgruppene ble tatt på sparket og brukerne fikk en dags varsel til å melde seg på.
Dette er ikke en krig. Det er konkurranse for å skape aktivitet og liv i termin og barselsgruppene igjen. Vi vil at forumet skal leve. Vi vil at dere skal ha det gøy når dere er her! :)

Vel. De begynner jo å jobbe på morgenen. Og en plass er den første de er innom= tidlig.
I den tida jeg hadde en sånn type jobb, så starta man kl 7 om morgenen med en skikkelig kaffepause :D (hadde to matpauser i løpet av dagen også, utrolig hvor sulten man kan bli av å jobbe fysisk).

Uh ikke verst han ringte da :D Bråker det så veldig det han skal da? [emoji85]
Nei, ble positivt overrasket nå.
Nei, men badet er vegg i vegg med rommet vårt. Og han sover så lett. Så regner med han våkner fort. Men har sovet lengre enn vanlig nå, så da går det nok greit:p

Hei Tamara, dumt dere valgte den uka jeg faktisk har mye på kalenderen (byfest, møter og arrangementer hele uka) :P
Vet dere ikke gjør det med vilje altså, men litt upraktisk.

Ganske stilig når man står på nav kontoret. Jeg kommer inn og stiller meg i køen. Og ser ei exvenninne som later som hu ikke så meg. Dermed gjemte hu seg bak en søyle for å unngå meg [emoji23] Føltes veldig voksent gitt haha. Men for all del. Får bare gjemme seg [emoji14][/el QUOTE]

Jaha, så teit[emoji23] er vel ikke skummelt å si hei?

Back
Topp