Har en sånn mor i klassen til kb , hun hilser ikke på flere av de andre mødrenrJa. Enkelte [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en sånn mor i klassen til kb , hun hilser ikke på flere av de andre mødrenrJa. Enkelte [emoji85]
Ligger på sofaenGod dag Kengu[emoji2] hva driver du med?
Det er så kjipt med sånne tidspunktI dag kommer det endelig en mann å ser på tørketrommelen min. Men det er så kjipt å sitte å vente på han! Det kommer en til deg mellom 10-16... Jaha? Kunne ikke kortet ned tidsrommet litt da?Er så kjedelig å ikke kunne gå ut. Men tok en sjanse i dag tidlig å gikk på hs kontroll med lille. For tenkte at han aldri i verden kom til å være her kl 10
![]()
Uh ikke verst han ringte daNei å være uten Internett, er faktisk verre enn å være uten en tørketrommel. Da måtte jeg jo faktisk ha snakket med samboeren min om kvelden
Han ringte meg faktisk nå, og sa han var her om 15 min. Luksus. Men nå kommer han til å vekke lille. Haha
Vasker klær her ogsåVasker klær. Tralala. Da blir unga så glade når de ser haugen av klær de må bære opp og legge på plass [emoji23]
Også klager 11åringen på hvorfor hu har så mye klær attpåtil.
Vel! Hu tar de jo ned i etapper. Dermed er det jo helst en vask som kun er hennes klær pga hu sparer opp [emoji85]
Der går velMenne.... Termin og barsel. Da er jeg på lag alene for meg selv tror jeg.
Er så tåpelig ogsåHar en sånn mor i klassen til kb , hun hilser ikke på flere av de andre mødrenr
Ingen krig! Helt nye regler!Lest.
God gammeldags termingruppekrig jo. Dvs. Akkurat samme regler ca?
Kjekt med hva som er gjort daVasker klær her også
I den tida jeg hadde en sånn type jobb, så starta man kl 7 om morgenen med en skikkelig kaffepauseVel. De begynner jo å jobbe på morgenen. Og en plass er den første de er innom= tidlig.
Ja synes detEr så tåpelig også![]()
Ohh frisøren hadde ledig så da blir det der før jobb. Kort vakt til 21.00
Har nok minst 3 igjen herKjekt med hva som er gjort daHar bare en vask igjen så er haugen tom
![]()
Nei, ble positivt overrasket nå.Uh ikke verst han ringte daBråker det så veldig det han skal da? [emoji85]
Idag er det kaos på jobb.. Møter i ett sett.
Puh, skal bli godt å bli ferdig med denne dagen.
Så utrolig og. Får ikke gjort noe. Man går bare å venter.Det er så kjipt med sånne tidspunkt
Jeg er ikke 15 stykker alene, så nei., ;-)Der går vel![]()
Ganske stilig når man står på nav kontoret. Jeg kommer inn og stiller meg i køen. Og ser ei exvenninne som later som hu ikke så meg. Dermed gjemte hu seg bak en søyle for å unngå meg [emoji23] Føltes veldig voksent gitt haha. Men for all del. Får bare gjemme seg [emoji14][/el QUOTE]
Jaha, så teit[emoji23] er vel ikke skummelt å si hei?
Det er detEr snø i lufta her. Om den legger seg blir det nok aking til helga [emoji16]
Fin dag hos deg ?