♫ Skravletråd Mars ♫

Super og det har jeg sagt også. Selv om jeg treffer folk jeg ikke er enig med eller kommer helt overens med, oppfører jeg meg normalt og kan ha en saklig tone med liksom. Måte på gitt [emoji23]

Begynte med iZombie, den er jo bare morsom. Så så jeg Fear the walking dead. Tom jeg syns de zombiene ble for dumme [emoji23]

Men walking dead... Der kan de jo åpne dører også [emoji23][emoji23][emoji23] Jeg er ikke fan av zombier, klovner eller psykiatriske pasienter på ett falleferdig galehus [emoji23]

Det er jo dritkult når en av favoritt seriene er American horrorstory. Der kommer de fleste inn egentlig [emoji23]

Får grøsninger av sånt jeg[emoji23]
Takke meg til en vanlig politi-røver serie uten store overraskelser[emoji12]

Tror nok jeg legger meg igjen i dag etter å ha vært borte å signert noen kontrakter :) Kjenner hodepinen begynner komme. Jeg ble nok for sen i går... Vanskelig å lukke øya når tlf plinger at noen har svart meg her. Greit. Lyden var av [emoji14] Men jeg føøøølte det haha

Haha, slått av lyd her også[emoji23]
Sov godt!

Får grøsninger av sånt jeg[emoji23]
Takke meg til en vanlig politi-røver serie uten store overraskelser[emoji12]
Liker å ha mareritt jeg. Da våkner jeg liksom til at mannen holder rundt meg og trøster meg [emoji23] Så må jeg ned å se en episode my little pony for å roe meg [emoji87][emoji85][emoji23][emoji23]
Haha, slått av lyd her også[emoji23]
Sov godt!
[emoji39] Takk. Det gjorde jeg. Du da?

Vi får teste det ut, og satse på at det blir bra.
Blir første gang på all inclusive hotell også. Så da bare det blir en "opplevelse" i seg selv ;)

Du får oppdatere oss på Rhodos etterpå[emoji2]
Vi hadde all inclusive sist vi var i Alcudia og på Gran canaria[emoji4] veldig lettvint og veldig barnevennlig!

Kjenner det ble alt for sent i går gitt, med "Grand designs" på netflix (beste arkitetktur+interiør programmet altså... digger det) og gøy strikketøy.

Men høres det ut som jeg er 60 når jeg sier sånt? :D

Hoho, du høres ut som en pensjonist[emoji23] eller som meg[emoji41] og jeg er gammel....

Back
Topp