Spennende møter da?Idag er det kaos på jobb.. Møter i ett sett.
Puh, skal bli godt å bli ferdig med denne dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende møter da?Idag er det kaos på jobb.. Møter i ett sett.
Puh, skal bli godt å bli ferdig med denne dagen.
Håper ikke jeg ser helt fjern utTøff du er![]()
Super og det har jeg sagt også. Selv om jeg treffer folk jeg ikke er enig med eller kommer helt overens med, oppfører jeg meg normalt og kan ha en saklig tone med liksom. Måte på gitt [emoji23]Så barnslig
God morgen. Var tidlig dette kjente jeg [emoji14]
God morgen![]()
Det er detGod formiddag[emoji2]
Begynte med iZombie, den er jo bare morsom. Så så jeg Fear the walking dead. Tom jeg syns de zombiene ble for dumme [emoji23]
Men walking dead... Der kan de jo åpne dører også [emoji23][emoji23][emoji23] Jeg er ikke fan av zombier, klovner eller psykiatriske pasienter på ett falleferdig galehus [emoji23]
Det er jo dritkult når en av favoritt seriene er American horrorstory. Der kommer de fleste inn egentlig [emoji23]
Tror nok jeg legger meg igjen i dag etter å ha vært borte å signert noen kontrakterKjenner hodepinen begynner komme. Jeg ble nok for sen i går... Vanskelig å lukke øya når tlf plinger at noen har svart meg her. Greit. Lyden var av [emoji14] Men jeg føøøølte det haha
Liker å ha mareritt jeg. Da våkner jeg liksom til at mannen holder rundt meg og trøster meg [emoji23] Så må jeg ned å se en episode my little pony for å roe meg [emoji87][emoji85][emoji23][emoji23]Får grøsninger av sånt jeg[emoji23]
Takke meg til en vanlig politi-røver serie uten store overraskelser[emoji12]
[emoji39] Takk. Det gjorde jeg. Du da?Haha, slått av lyd her også[emoji23]
Sov godt!
Vi får teste det ut, og satse på at det blir bra.
Blir første gang på all inclusive hotell også. Så da bare det blir en "opplevelse" i seg selv![]()
Enkelte folk altsåSuper og det har jeg sagt også. Selv om jeg treffer folk jeg ikke er enig med eller kommer helt overens med, oppfører jeg meg normalt og kan ha en saklig tone med liksom. Måte på gitt [emoji23]
Ser vi ligger godt an til å nå ønsket til Tamara denne mnd
Vertfall om vi fortsetter skravlinga i dette tempoet![]()
Sekken er til meg
Kjenner det ble alt for sent i går gitt, med "Grand designs" på netflix (beste arkitetktur+interiør programmet altså... digger det) og gøy strikketøy.
Men høres det ut som jeg er 60 når jeg sier sånt?![]()
Ja. Enkelte [emoji85]Enkelte folk altså
[emoji178]
Det gjorde jeg [emoji23] Men fikk straffen for det også. Fikk luftsmerter av den. Note to self. Be mannen gjemme de bedre
God morgen alle sammen
Hahahaha takk [emoji23]Haha, karma!![emoji23] han må nok gjemme den høyere[emoji12]
Gratulerer med dagen! [emoji1377][emoji71]![]()
God morgenSol er aldri feil
Her skinte solen når jeg stod opp, men nå er det overskyet, så regnet er vel ikke langt unna.