Hurra for detI morgen blir det bort til arbeidsplassen og signere papirer for arbeidstreningSatser på oppstart neste uke da ! Whiii
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for detI morgen blir det bort til arbeidsplassen og signere papirer for arbeidstreningSatser på oppstart neste uke da ! Whiii
![]()
Litt gjerne [emoji23] Men liker sånne program jeg også.Kjenner det ble alt for sent i går gitt, med "Grand designs" på netflix (beste arkitetktur+interiør programmet altså... digger det) og gøy strikketøy.
Men høres det ut som jeg er 60 når jeg sier sånt?![]()
Det gjør detGod kveld alleHar alle det bra?
Umulig å følge med her inne, når man ikke har vært her på sånn 10 timer. Her går det fort unna![]()
Håper du fikk sove littGod natt da. Prøve sove [emoji1][emoji1] Ses i morgen [emoji87]
Ja nå såEr det noen som er våken?
Ikke for det, hun sover ikke spesielt godt i natt heller. På tross av kveldsmat og det det måtte være....
Åh så kjipt daIkke for det, hun sover ikke spesielt godt i natt heller. På tross av kveldsmat og det det måtte være....
God morgen spyroGod morgen. Var tidlig dette kjente jeg [emoji14]
Planer for dagen?God morgen![]()
Trøtt mamma.
Rotenatt
Vi hadde det så bra for noen mnd siden
Kveldsmat, pupp, sov til jeg la meg/jeg la meg når hun våknet. Ammet. Sov til mer eller mindre morgen (hun våknet liksom en halvtime til en time før klokka da...) og ammet.
Men nå fortiden.... Bare rot. Våken. Ikke sulten, bare legge seg tvers over hodet til mamma kanskje. Eller drikke masse melk. Eller sparke pappa. Eller mamma. Eller. Ja. Så sovner hun og jeg ligger våken tilbake.

800 for dunjakkenWOW, så mye fint.
Kan jeg spørre hva jakkene kostet?
He he det gjorde duog der fant jeg svaret![]()
Lykke til i dagTror nok jeg legger meg igjen i dag etter å ha vært borte å signert noen kontrakterKjenner hodepinen begynner komme. Jeg ble nok for sen i går... Vanskelig å lukke øya når tlf plinger at noen har svart meg her. Greit. Lyden var av [emoji14] Men jeg føøøølte det haha
Klarer nok detSer vi ligger godt an til å nå ønsket til Tamara denne mnd
Vertfall om vi fortsetter skravlinga i dette tempoet![]()
I morgen blir det bort til arbeidsplassen og signere papirer for arbeidstreningSatser på oppstart neste uke da ! Whiii
![]()
Grand designs UK er det beste av den typen programmer. Litt kokko løsninger, kreativitet, hubris, og sånt. Men de har også normale begrensninger som vind, vær og bygningslover.Litt gjerne [emoji23] Men liker sånne program jeg også.