♫ Skravletråd Mars ♫

Kjenner det ble alt for sent i går gitt, med "Grand designs" på netflix (beste arkitetktur+interiør programmet altså... digger det) og gøy strikketøy.

Men høres det ut som jeg er 60 når jeg sier sånt? :D
Litt gjerne [emoji23] Men liker sånne program jeg også.

Trøtt mamma.

Rotenatt

Vi hadde det så bra for noen mnd siden
Kveldsmat, pupp, sov til jeg la meg/jeg la meg når hun våknet. Ammet. Sov til mer eller mindre morgen (hun våknet liksom en halvtime til en time før klokka da...) og ammet.

Men nå fortiden.... Bare rot. Våken. Ikke sulten, bare legge seg tvers over hodet til mamma kanskje. Eller drikke masse melk. Eller sparke pappa. Eller mamma. Eller. Ja. Så sovner hun og jeg ligger våken tilbake.

Uff, skjønner det er slitsomt, men må le litt allikevel ut i fra skildringa di. Ser det for meg, at hun legger seg tvers over hodet ditt og sparker dere ned osv. Litt søtt allikevel... :happy:

Tror nok jeg legger meg igjen i dag etter å ha vært borte å signert noen kontrakter :) Kjenner hodepinen begynner komme. Jeg ble nok for sen i går... Vanskelig å lukke øya når tlf plinger at noen har svart meg her. Greit. Lyden var av [emoji14] Men jeg føøøølte det haha
Lykke til i dag

Litt gjerne [emoji23] Men liker sånne program jeg også.
Grand designs UK er det beste av den typen programmer. Litt kokko løsninger, kreativitet, hubris, og sånt. Men de har også normale begrensninger som vind, vær og bygningslover.
Når jeg ser den australske utgaven av programmet blir det fort helt kokko-bananas i hva de kan bygge siden klimaet ikke er en begrensning.

Back
Topp