♫ Skravletråd Mars ♫

Haha! Jeg dauer [emoji23][emoji23]
Akkurat som jeg MÅ spise for å få energi tilbake der DE løper seg halvt i hel. Hører det er normalt å sympatispise for de ser du [emoji56]

Haha ja. Men helst umulig å få med alt. Hodepine er helt forferdelig. Sliter med migrene også. Men er ikke der helt nå heldigvis.

Satser på en god natts søvn ordner litt [emoji178] God bedring!
Tror jeg har innsett at jeg bare må slutte å prøve å få med meg alt, og heller hoppe inn igjen der tråden er kommet seg :p

Ja, er ikke noe kjekt. Bra det ikke er migrene nå ihvertfall! God bedring til deg og :)

Tror jeg har innsett at jeg bare må slutte å prøve å få med meg alt, og heller hoppe inn igjen der tråden er kommet seg [emoji14]

Ja, er ikke noe kjekt. Bra det ikke er migrene nå ihvertfall! God bedring til deg og :)
Haha ja. Der jeg begynner, også før du vet ordet av det kommer du deg ikke ut igjen og i seng. Gudene vet alt jeg går glipp av når jeg legger meg liksom. Føler jeg kom inn i god rytme her nå [emoji23]

Takk :D

Haha ja. Der jeg begynner, også før du vet ordet av det kommer du deg ikke ut igjen og i seng. Gudene vet alt jeg går glipp av når jeg legger meg liksom. Føler jeg kom inn i god rytme her nå [emoji23]

Takk :D
Hahaha. Ble litt sånn her nå. Skulle egentlig til å legge meg, men så måtte jeg bare inn å sjekke litt nå når jeg hadde tid :p Bruker å ha en time etter jeg har lagt meg hvor jeg sitter på bv og litt sånn med mobilen. Også skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg er så trøtt når jeg står opp, for jeg lå meg jo så tidlig? :hilarious:

Noen gøye serier?

Ja, har skjønt det er det jeg må gjøre. For å prøve og lese alt tar litt for lang tid, også skjønner jeg til slutt ingenting:p
Greys for n'te gang [emoji23]

Alle finner vel hver sin teknikk antar jeg [emoji28]

Hahaha. Ble litt sånn her nå. Skulle egentlig til å legge meg, men så måtte jeg bare inn å sjekke litt nå når jeg hadde tid [emoji14] Bruker å ha en time etter jeg har lagt meg hvor jeg sitter på bv og litt sånn med mobilen. Også skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg er så trøtt når jeg står opp, for jeg lå meg jo så tidlig? :hilarious:
Kjente jeg plutselig fikk litt sjokk når jeg så på klokka. Altså... Pleier legge meg tidligere enn dette gitt :o

Haha ja... Nå har jeg pussa tenna. Gevinst - Sjekk bv en siste gang.
Ta på pysjen. Gevinst - Sjekk bv en siste gang
Legge seg i senga. Sjekk bv en siste gang.
Det var siste gangen... Gevinst - Sjekk bv på lav lysstyrke og under dyna og håp mannen ikke våkner av tull.

Sjekken varer ca alt fra 10 min til 60 min [emoji23] Spørs hvor varmt det blir under dyna. Trenger jo litt luft innimellom.

Du sovner nesten.... Mannen bevegde seg. Du har nok en gang åpna øya og tenkt din tulling. Gjorde meg våken jo.

En verdens siste sjekk på bv. Lover!

Nå går jeg å pusser tenna...

[emoji87][emoji86][emoji85]

[emoji23][emoji23] Om den blir tom, så har du jo ikke mer. Og har du ikke mer, har du full kontroll [emoji56]
Ikke sant! Men begynte bli lei av den, så ser for meg ingen kontroll i morgen også [emoji85]

Ikke sant! Men begynte bli lei av den, så ser for meg ingen kontroll i morgen også [emoji85]
[emoji23][emoji23] Fort gjort [emoji56]

Sjokoladepuddingen straffer meg. Fikk luftsmerter gitt. Aldri mer sjokoladepudding her i hus. Til meg hvertfall [emoji23][emoji23][emoji56]

[emoji23][emoji23] Fort gjort [emoji56]

Sjokoladepuddingen straffer meg. Fikk luftsmerter gitt. Aldri mer sjokoladepudding her i hus. Til meg hvertfall [emoji23][emoji23][emoji56]
... Psj, sier du bare til neste gang mannen kjøper sjokoladepudding [emoji23]

Back
Topp