>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Akkurat som jeg MÅ spise for å få energi tilbake der DE løper seg halvt i hel. Hører det er normalt å sympatispise for de ser du [emoji56]Haha! Jeg dauer [emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat som jeg MÅ spise for å få energi tilbake der DE løper seg halvt i hel. Hører det er normalt å sympatispise for de ser du [emoji56]Haha! Jeg dauer [emoji23][emoji23]
Tror jeg har innsett at jeg bare må slutte å prøve å få med meg alt, og heller hoppe inn igjen der tråden er kommet segHaha ja. Men helst umulig å få med alt. Hodepine er helt forferdelig. Sliter med migrene også. Men er ikke der helt nå heldigvis.
Satser på en god natts søvn ordner litt [emoji178] God bedring!
Haha ja. Der jeg begynner, også før du vet ordet av det kommer du deg ikke ut igjen og i seng. Gudene vet alt jeg går glipp av når jeg legger meg liksom. Føler jeg kom inn i god rytme her nå [emoji23]Tror jeg har innsett at jeg bare må slutte å prøve å få med meg alt, og heller hoppe inn igjen der tråden er kommet seg [emoji14]
Ja, er ikke noe kjekt. Bra det ikke er migrene nå ihvertfall! God bedring til deg og![]()
Hahaha. Ble litt sånn her nå. Skulle egentlig til å legge meg, men så måtte jeg bare inn å sjekke litt nå når jeg hadde tidHaha ja. Der jeg begynner, også før du vet ordet av det kommer du deg ikke ut igjen og i seng. Gudene vet alt jeg går glipp av når jeg legger meg liksom. Føler jeg kom inn i god rytme her nå [emoji23]
Takk![]()

Ikke sant. Dumme posen [emoji23]Vel. Posen sin skyld! Så enkelt er det [emoji23] RIP nøttepose [emoji85]
Greys for n'te gang [emoji23]Noen gøye serier?
Ja, har skjønt det er det jeg må gjøre. For å prøve og lese alt tar litt for lang tid, også skjønner jeg til slutt ingenting![]()
Kjente jeg plutselig fikk litt sjokk når jeg så på klokka. Altså... Pleier legge meg tidligere enn dette gittHahaha. Ble litt sånn her nå. Skulle egentlig til å legge meg, men så måtte jeg bare inn å sjekke litt nå når jeg hadde tid [emoji14] Bruker å ha en time etter jeg har lagt meg hvor jeg sitter på bv og litt sånn med mobilen. Også skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg er så trøtt når jeg står opp, for jeg lå meg jo så tidlig?![]()
[emoji23][emoji23] Om den blir tom, så har du jo ikke mer. Og har du ikke mer, har du full kontroll [emoji56]Ikke sant. Dumme posen [emoji23]
/ingenselvkontroll
Ikke sant! Men begynte bli lei av den, så ser for meg ingen kontroll i morgen også [emoji85][emoji23][emoji23] Om den blir tom, så har du jo ikke mer. Og har du ikke mer, har du full kontroll [emoji56]
[emoji23][emoji23] Fort gjort [emoji56]Ikke sant! Men begynte bli lei av den, så ser for meg ingen kontroll i morgen også [emoji85]
... Psj, sier du bare til neste gang mannen kjøper sjokoladepudding [emoji23][emoji23][emoji23] Fort gjort [emoji56]
Sjokoladepuddingen straffer meg. Fikk luftsmerter gitt. Aldri mer sjokoladepudding her i hus. Til meg hvertfall [emoji23][emoji23][emoji56]
Finne frem denne og løpe annen vei [emoji23]... Psj, sier du bare til neste gang mannen kjøper sjokoladepudding [emoji23]
Tror jeg ingenting på [emoji23]Finne frem denne og løpe annen vei [emoji23]
![]()
Ikke jeg heller.. [emoji56] Får prøve hvertfall.Tror jeg ingenting på [emoji23]
Verdt forsøket [emoji106]Ikke jeg heller.. [emoji56] Får prøve hvertfall.
Hihi ja [emoji23]Verdt forsøket [emoji106]
God natt!God natt da. Prøve sove [emoji1][emoji1] Ses i morgen [emoji87]
Jeg skal kjøre på unger...Skal ikke annet enn på jobb og ukeshandle.
Du da?