♫ Skravletråd Mars ♫

Er det bare meg?

Når jeg ser eks slankekrigen. Da blir jeg skikkelig sulten [emoji23] Der trener de som bare pokker og alt jeg tenker er... Har jeg popcorn? (Sjelden jeg har da [emoji14] Så blir ei skive [emoji23] )
Ser jeg masterchef blir jeg også fryktelig sulten. Men altså. De lager i det minste mat da [emoji23]
Haha. Kanskje litt motsatt virkning i forhold til hva tv produsenten tenker ??? :p

Kjente jeg plutselig fikk litt sjokk når jeg så på klokka. Altså... Pleier legge meg tidligere enn dette gitt :eek:

Haha ja... Nå har jeg pussa tenna. Gevinst - Sjekk bv en siste gang.
Ta på pysjen. Gevinst - Sjekk bv en siste gang
Legge seg i senga. Sjekk bv en siste gang.
Det var siste gangen... Gevinst - Sjekk bv på lav lysstyrke og under dyna og håp mannen ikke våkner av tull.

Sjekken varer ca alt fra 10 min til 60 min [emoji23] Spørs hvor varmt det blir under dyna. Trenger jo litt luft innimellom.

Du sovner nesten.... Mannen bevegde seg. Du har nok en gang åpna øya og tenkt din tulling. Gjorde meg våken jo.

En verdens siste sjekk på bv. Lover!

Nå går jeg å pusser tenna...

[emoji87][emoji86][emoji85]
Hahahaha. Er akkurat sånn det er her og. Også blir klokken plutselig så mye, og jeg kan ikke skjønne hvor tiden har blitt av :p

Men glad jeg ikke lå så alt for lenge i går, eller jeg sovnet vel egentlig med mobilen i hånden., mens jeg tok en 2 min bv pause :hilarious:For minste fant ut at dagen skulle starte 04.30.

Hahahaha. Er akkurat sånn det er her og. Også blir klokken plutselig så mye, og jeg kan ikke skjønne hvor tiden har blitt av [emoji14]

Men glad jeg ikke lå så alt for lenge i går, eller jeg sovnet vel egentlig med mobilen i hånden., mens jeg tok en 2 min bv pause :hilarious:For minste fant ut at dagen skulle starte 04.30.
0430 :o Jøsses. Natt da jo [emoji87] Sovna kjapt jeg også når jeg la den bort. Var jo få som var på her da [emoji23]

Tror jeg har innsett at jeg bare må slutte å prøve å få med meg alt, og heller hoppe inn igjen der tråden er kommet seg :p

Ja, er ikke noe kjekt. Bra det ikke er migrene nå ihvertfall! God bedring til deg og :)
Klarer ikke gå glipp av noe:P Må skummlese alt ;)
Men den gangen jeg skal bort noen dager. Må jeg nok innse at jeg har tapt:rolleyes::p

Sliter med migrene jeg også. Så vet at vondt i hode ikke er noe særlig. Håper du er i bedre form idag:)

Trøtt mamma.

Rotenatt

Vi hadde det så bra for noen mnd siden
Kveldsmat, pupp, sov til jeg la meg/jeg la meg når hun våknet. Ammet. Sov til mer eller mindre morgen (hun våknet liksom en halvtime til en time før klokka da...) og ammet.

Men nå fortiden.... Bare rot. Våken. Ikke sulten, bare legge seg tvers over hodet til mamma kanskje. Eller drikke masse melk. Eller sparke pappa. Eller mamma. Eller. Ja. Så sovner hun og jeg ligger våken tilbake.

Og brått var jeg glad at minste er 4 år straks ;)

Uff, tungt når det står på.
Men hadde hun ikke nettopp vert syk? Kan det være noe som henger igjen?

Ok. Bare en liten dupp på sofaen før dusjen kaller... Sliter skikkelig her nå kjenner jeg. Kan duppe til 0845 da.. Zzzznork

Tror nok jeg legger meg igjen i dag etter å ha vært borte å signert noen kontrakter :) Kjenner hodepinen begynner komme. Jeg ble nok for sen i går... Vanskelig å lukke øya når tlf plinger at noen har svart meg her. Greit. Lyden var av [emoji14] Men jeg føøøølte det haha
Haha.

Da er det gått langt når du FØLER det :P

Sov godt ;)

0430 :eek: Jøsses. Natt da jo [emoji87] Sovna kjapt jeg også når jeg la den bort. Var jo få som var på her da [emoji23]
Ja, jeg var ikke helt enig om at vi skulle opp da. Hadde sittet vekkerklokken på 7, og jeg syntes det var tidlig:p Får aldri sove lengre, så vet ikke hvorfor jeg har klokken på, men har et håp om at de engang sover til 8

Ja, jeg var ikke helt enig om at vi skulle opp da. Hadde sittet vekkerklokken på 7, og jeg syntes det var tidlig:p Får aldri sove lengre, så vet ikke hvorfor jeg har klokken på, men har et håp om at de engang sover til 8
For den dagen man IKKE har vekkerklokka på, er den dagen barnet sover lengst og man plutselig er for sen og en kaos morgen [emoji23] Slår aldri feil
Jeg er stikk motsatt.
Får drit dårlig samvittighet. :P
[emoji23][emoji23][emoji23] Unormal jeg. [emoji56]

Back
Topp