♫ Skravletråd Mars ♫

Ja, jeg var ikke helt enig om at vi skulle opp da. Hadde sittet vekkerklokken på 7, og jeg syntes det var tidlig:p Får aldri sove lengre, så vet ikke hvorfor jeg har klokken på, men har et håp om at de engang sover til 8
Du kan garrantere at den gangen du ikke har klokken på. Da sover ungene :P

Klarer ikke gå glipp av noe:p Må skummlese alt ;)
Men den gangen jeg skal bort noen dager. Må jeg nok innse at jeg har tapt:rolleyes::p

Sliter med migrene jeg også. Så vet at vondt i hode ikke er noe særlig. Håper du er i bedre form idag:)
Jeg prøvde, men når det var sånn 10-16 sider ulest måtte jeg gi opp :p Så etter ett par dager kan det ikke være mulig å få med seg alt, eller kanskje om man har veeeldig god tid ;)

I dag er jeg er litt bedre. Takk :)

Tror mannen har gjemt en sjokoladepudding i kjøleskapet på øverste hylle. Og jeg er litt lav... Finne en stol å stå på! Jeg er knaskesyk på noe sjokolade kjente jeg...

Hoho, ser det for meg[emoji23] håper du fant den!

Hmm.. Hvor finner jeg det? Fant egentlig bare sparkebukser på zalando.. Så...
Og heldrakter, så tenker jeg sånne i.. Hva heter det.. Ja, søtt, mykt stoff [emoji28] Ikke sånne som er nesten som en bomullspysj, for DE har jeg funnet. [emoji14]
Skal sjekke litt ettrrpå jeg

Lue til minsten, vinterbukse til to an ungene, en vinterbukse og en skibukse til meg og et sett med super undertøy:) du da? Ja, og en boks med vitaminbjørner:)
Rn bergans dunjakke til kb
En annen bergans jakke til kb
Kari traa ullsokker
Sokker til kb
Bergans skibukse til kb
Lue og pannebånd til meg
Sekk tio meg
Vitaminbjørner her også ;)

Kjenner det ble alt for sent i går gitt, med "Grand designs" på netflix (beste arkitetktur+interiør programmet altså... digger det) og gøy strikketøy.

Men høres det ut som jeg er 60 når jeg sier sånt? :D

Huff ikke bra :/ lykke til og god bedring
Takk :D Sovna fort da [emoji23] Men en dusj hjalp på nå det. Hodepinen er ikke blitt verre akkurat nå :)

Back
Topp