Huff ikke bra :/ lykke til og god bedringOk. Bare en liten dupp på sofaen før dusjen kaller... Sliter skikkelig her nå kjenner jeg. Kan duppe til 0845 da.. Zzzznork
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ikke bra :/ lykke til og god bedringOk. Bare en liten dupp på sofaen før dusjen kaller... Sliter skikkelig her nå kjenner jeg. Kan duppe til 0845 da.. Zzzznork
Du kan garrantere at den gangen du ikke har klokken på. Da sover ungeneJa, jeg var ikke helt enig om at vi skulle opp da. Hadde sittet vekkerklokken på 7, og jeg syntes det var tidligFår aldri sove lengre, så vet ikke hvorfor jeg har klokken på, men har et håp om at de engang sover til 8
Hva er det ønske?Ser vi ligger godt an til å nå ønsket til Tamara denne mnd
Vertfall om vi fortsetter skravlinga i dette tempoet![]()
Jeg prøvde, men når det var sånn 10-16 sider ulest måtte jeg gi oppKlarer ikke gå glipp av noeMå skummlese alt
Men den gangen jeg skal bort noen dager. Må jeg nok innse at jeg har tapt
Sliter med migrene jeg også. Så vet at vondt i hode ikke er noe særlig. Håper du er i bedre form idag![]()
Ja, det er meldt snøkaos... hva skjedde??? I dag har det vært skikkelig fint![]()
Skal si dere skravler.. jeg detter jo bare lengre og lengre ned på listen..![]()
I morgen blir det bort til arbeidsplassen og signere papirer for arbeidstreningSatser på oppstart neste uke da ! Whiii
![]()
Tror mannen har gjemt en sjokoladepudding i kjøleskapet på øverste hylle. Og jeg er litt lav... Finne en stol å stå på! Jeg er knaskesyk på noe sjokolade kjente jeg...
God kveld alleHar alle det bra?
Umulig å følge med her inne, når man ikke har vært her på sånn 10 timer. Her går det fort unna![]()
Sekken er til megTil arvingen?[emoji2]
Skal sjekke litt ettrrpå jegHmm.. Hvor finner jeg det? Fant egentlig bare sparkebukser på zalando.. Så...
Og heldrakter, så tenker jeg sånne i.. Hva heter det.. Ja, søtt, mykt stoff [emoji28] Ikke sånne som er nesten som en bomullspysj, for DE har jeg funnet. [emoji14]
Mhm var detJa det var rolig[emoji849]
Rn bergans dunjakke til kbLue til minsten, vinterbukse til to an ungene, en vinterbukse og en skibukse til meg og et sett med super undertøydu da? Ja, og en boks med vitaminbjørner
![]()
Joda å låne hvertfallKjekt med hund![]()
TakkHuff ikke bra :/ lykke til og god bedring
Gikk ganske raskt for seg nå ja [emoji23]Ser vi ligger godt an til å nå ønsket til Tamara denne mnd
Vertfall om vi fortsetter skravlinga i dette tempoet![]()
[emoji178]Så flott![emoji2] glad det ordnet seg for deg!
Det gjorde jeg [emoji23] Men fikk straffen for det også. Fikk luftsmerter av den. Note to self. Be mannen gjemme de bedreHoho, ser det for meg[emoji23] håper du fant den!
Hvor er du på listen?Skal si dere skravler.. jeg detter jo bare lengre og lengre ned på listen..![]()