♫ Skravletråd Mars ♫

Nå vet jeg ikke om fysiske butikker, med de har noen på Zalando
Ja, de fant jeg faktisk :) vurderer bestille derfra, men skulle se om jeg fant andre steder også.. Men vanskelig å få tak i nå, ser jeg :/ Synd, for det synes jeg er det søteste plagget som finnes!

Håper dere også blir det og får den hjelpen og oppfølgingen dere trenger [emoji173]
Hva ihvertfall veldig hyggelig hun jeg snakket med på tlf, så får håpe det :) mulig det tar litt tid å få en kontaktperson osv da, men i mellomtiden så har vi ihvertfall helsesøster og evnt psykolog og familieveileder å snakke med. Også har vi fått spm om vi ønsker å møte noen som mistet sønnen sin på litt over et år, like før oss, så det sa jeg ja til.

I morgen blir det bort til arbeidsplassen og signere papirer for arbeidstrening :D Satser på oppstart neste uke da ! Whiii :D

Tror mannen har gjemt en sjokoladepudding i kjøleskapet på øverste hylle. Og jeg er litt lav... Finne en stol å stå på! Jeg er knaskesyk på noe sjokolade kjente jeg...

Haha. Føler jeg også. Tror seriøst jeg spiser annenhver time. Sjelden 3 timer mellom hver gang hvertfall [emoji23]
Haha [emoji23]
Begynte tenke på tacoen før jeg var ferdig med middagen i dag, til og med. [emoji28]
I morgen blir det bort til arbeidsplassen og signere papirer for arbeidstrening :D Satser på oppstart neste uke da ! Whiii :D
Trening i arbeidstiden-greier? :)

Haha [emoji23]
Begynte tenke på tacoen før jeg var ferdig med middagen i dag, til og med. [emoji28]

Taco er noe av det beste jeg vet. Godt både kaldt og varmt jo [emoji7]

Hva pleier du normalt ha med da?

Tror mannen har gjemt en sjokoladepudding i kjøleskapet på øverste hylle. Og jeg er litt lav... Finne en stol å stå på! Jeg er knaskesyk på noe sjokolade kjente jeg...
Har dere veldig høyt kjøleskap eller er du -veldig- lav? [emoji28]

Haha [emoji23]

Sånn jeg får prøve meg i arbeid hos de gjennom nav. Men om alt går bra. Så kan jeg muligens med tiden få noe mer der :)

Har dere veldig høyt kjøleskap eller er du -veldig- lav? [emoji28]
Nja. Er 163.5 cm. Viktig med en halv der ser du [emoji23]

Kjøleskapet er høyt og ene hylla i døra er veldig høy og perfekt å gjemme ting på. Så trenger helst en stol å stå på. Og jeg fant forresten en sjokoladepudding [emoji23] Med vaniljesaus. 1 igjen. Straks 0 igjen [emoji85]

Back
Topp