♫ Skravletråd Mars ♫

God morgen. Var tidlig dette kjente jeg [emoji14]

Trøtt mamma.

Rotenatt

Vi hadde det så bra for noen mnd siden
Kveldsmat, pupp, sov til jeg la meg/jeg la meg når hun våknet. Ammet. Sov til mer eller mindre morgen (hun våknet liksom en halvtime til en time før klokka da...) og ammet.

Men nå fortiden.... Bare rot. Våken. Ikke sulten, bare legge seg tvers over hodet til mamma kanskje. Eller drikke masse melk. Eller sparke pappa. Eller mamma. Eller. Ja. Så sovner hun og jeg ligger våken tilbake.

Det gjorde jeg! Skulle bare ønske 4 episoder var på en kveld. Vil jo se huset i sin helthet jeg [emoji23]

Vurderer nå å sette på noen episoder the walking dead. Men litt usikker på om jeg er klar for zombier i kveld [emoji23] De er jo ganske nasty!

Det klarer ikke jeg å se[emoji12] skikkelig ekle! Men gubben elsker serien[emoji13]

Trøtt mamma.

Rotenatt

Vi hadde det så bra for noen mnd siden
Kveldsmat, pupp, sov til jeg la meg/jeg la meg når hun våknet. Ammet. Sov til mer eller mindre morgen (hun våknet liksom en halvtime til en time før klokka da...) og ammet.

Men nå fortiden.... Bare rot. Våken. Ikke sulten, bare legge seg tvers over hodet til mamma kanskje. Eller drikke masse melk. Eller sparke pappa. Eller mamma. Eller. Ja. Så sovner hun og jeg ligger våken tilbake.
Åh. Det hørtes slitsomt ut da :( Får håpe hu snart er lei den perioden og går tilbake til gamle rytmer da :)

Ser ut som det blir zalando. De hadde sånt overalt da jeg fikk første for 7,5 år siden.. Har to stk liggende i posen fra lille var liten, men den ene er knæsjrosa [emoji14]
To heldrakter også i sånn godstoff, men de er avfarget av gulp [emoji85][emoji85]

Ja, hadde masse da eldste var liten (8år) men nesten ingenting da yngste var baby...[emoji849] knæsjrosa blir kanskje i overkant[emoji23]

Det klarer ikke jeg å se[emoji12] skikkelig ekle! Men gubben elsker serien[emoji13]
Begynte med iZombie, den er jo bare morsom. Så så jeg Fear the walking dead. Tom jeg syns de zombiene ble for dumme [emoji23]

Men walking dead... Der kan de jo åpne dører også [emoji23][emoji23][emoji23] Jeg er ikke fan av zombier, klovner eller psykiatriske pasienter på ett falleferdig galehus [emoji23]

Det er jo dritkult når en av favoritt seriene er American horrorstory. Der kommer de fleste inn egentlig [emoji23]

Tror nok jeg legger meg igjen i dag etter å ha vært borte å signert noen kontrakter :) Kjenner hodepinen begynner komme. Jeg ble nok for sen i går... Vanskelig å lukke øya når tlf plinger at noen har svart meg her. Greit. Lyden var av [emoji14] Men jeg føøøølte det haha

Back
Topp