Ikke for det, hun sover ikke spesielt godt i natt heller. På tross av kveldsmat og det det måtte være....Hurra for mer mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke for det, hun sover ikke spesielt godt i natt heller. På tross av kveldsmat og det det måtte være....Hurra for mer mat
Håper hun sov godt resten av nattenVel, våknet nå....
ikke jeg hellerHerlig [emoji173]️
Aldri hørt om programmet før, jeg [emoji85]
WOW, så mye fint.
ÅneiIkke for det, hun sover ikke spesielt godt i natt heller. På tross av kveldsmat og det det måtte være....
og der fant jeg svaretDet var det
De to jakkene betaltw jeg 1500 til sammen for . Koster normalt 1700
Sekken 300(899 til vanlig står det oå bergans.no)
Pannebånd 80 kr
Det var rart.Hm.. Finnes ikke sparkebukser i fysiske butikker lenger?
Prøvd cubus, lindex og bare barn..
Finner nesten ikke på nett heller. Vil ha sparkebukser (gjerne med fot!), og heldrakter!![]()

Trøtt mamma.Ånei![]()
Nope....Håper hun sov godt resten av natten
Vet jeg ikke noe om, men spennende i alle fall!![]()
Det gjorde jeg! Skulle bare ønske 4 episoder var på en kveld. Vil jo se huset i sin helthet jeg [emoji23]
Vurderer nå å sette på noen episoder the walking dead. Men litt usikker på om jeg er klar for zombier i kveld [emoji23] De er jo ganske nasty!
Åh. Det hørtes slitsomt ut daTrøtt mamma.
Rotenatt
Vi hadde det så bra for noen mnd siden
Kveldsmat, pupp, sov til jeg la meg/jeg la meg når hun våknet. Ammet. Sov til mer eller mindre morgen (hun våknet liksom en halvtime til en time før klokka da...) og ammet.
Men nå fortiden.... Bare rot. Våken. Ikke sulten, bare legge seg tvers over hodet til mamma kanskje. Eller drikke masse melk. Eller sparke pappa. Eller mamma. Eller. Ja. Så sovner hun og jeg ligger våken tilbake.
Ser ut som det blir zalando. De hadde sånt overalt da jeg fikk første for 7,5 år siden.. Har to stk liggende i posen fra lille var liten, men den ene er knæsjrosa [emoji14]
To heldrakter også i sånn godstoff, men de er avfarget av gulp [emoji85][emoji85]
Mhm... fått zyrtec nå. Hjelper ikke den blir det legevakten...
Begynte med iZombie, den er jo bare morsom. Så så jeg Fear the walking dead. Tom jeg syns de zombiene ble for dumme [emoji23]Det klarer ikke jeg å se[emoji12] skikkelig ekle! Men gubben elsker serien[emoji13]
God morgenGod morgen. Var tidlig dette kjente jeg [emoji14]
God morgen.God morgen![]()