♫ Skravletråd februar ♫

Vel, kiloene kommer vel etterhvert antar jeg. Var syltynn selv, frem til jeg ble 16 og gravid. Nå har jeg gode former gitt [emoji14][emoji106] Regner med hun følger noe samme skala. Bf var også en strek. Såvidt jeg vet, er han vel det enda.
Jeg var tynn lenge. 51-52 kilo da jeg ble gravid første gang (28 år) og egentlig det samme da jeg ble gravid andre gang. Noe mer nå, og skulle ønske meg ned et par kg for jeg har litt for mye rundt magen. Uheldig helsemessig, men jeg er jo ikke veldig stor da.

Vi kommer i ulike størrelser, sånn er det nå bare

Måtte måle. 121 og sine 19 kg (.. Såvidt 19, på ettermiddagen, så hun er sikkert bare 18).
Herregud.. Vokser bare i lengden hun her. Tror ikke hun har gått opp et kilo det siste året [emoji50]
Høres ut som frøkna (og meg på samme alder)

Vi ønsket oss, og fikk, en relativt kraftig kenwood til bryllupet. Vi feirer ti års bryllupsdag til sommeren og jeg elsker å ha den maskinen. Jeg baker ikke veldig mye. Men den er gull når jeg gjør det [emoji1]
Skal ønske meg slikt om jeg noen gang kommer til å gifte meg[emoji23] [emoji23]

Hva er normal mengde? :)
Sånn.. Akkurat såpass at alle klærne kommer til å bli brukt jevnlig, men ikke så lite at det blir tomt hele tiden [emoji14]

Hmm hva skal vi finne på i dag, kan virkelig ikke finne vottene til småen. Leita etter de i går, og leita etter nye i byn men uten resultat. Det er vann, is, slaps og noe snø ute... så han må ha votter om vi skal ut...

Han er propell, jeg kjeder meg og det er jo ikke noe å finne på (for husarbeid gidder jeg ikke nå)...

Jeg var tynn lenge. 51-52 kilo da jeg ble gravid første gang (28 år) og egentlig det samme da jeg ble gravid andre gang. Noe mer nå, og skulle ønske meg ned et par kg for jeg har litt for mye rundt magen. Uheldig helsemessig, men jeg er jo ikke veldig stor da.

Vi kommer i ulike størrelser, sånn er det nå bare

Var vel 53, (og 170 høy) da jeg var 16.
Gikk opp til 70 kg, ned til 60 etter graviditeten. Nå lå jeg på tett over 70 før graviditet [emoji14]
Så. Hadde nok ikke hatt vondt av noen (ti...) kilo mindre, men merkelig nok trives jeg bedre med kroppen min nå, enn da jeg var på 50... Så, det får bare være [emoji85]

Hmm hva skal vi finne på i dag, kan virkelig ikke finne vottene til småen. Leita etter de i går, og leita etter nye i byn men uten resultat. Det er vann, is, slaps og noe snø ute... så han må ha votter om vi skal ut...

Han er propell, jeg kjeder meg og det er jo ikke noe å finne på (for husarbeid gidder jeg ikke nå)...
Trille en tur da

Back
Topp