♫ Skravletråd februar ♫

Litt av utfordringen er vel at jeg til dags dato aldri har brukt oppskrift når jeg lager pizza...
Ok, bare lurer siden jeg har lyst til å prøve meg på det selv.
La meg spørre litt mer konkret, bruker du mer eller mindre deig (eller den samme mengden) når du lager snurrer i forhold til vanlig pizza?

Jeg bruker jo ulik mengde når jeg lager pizza også, avhengig av om det skal være tykk eller tynn bunn på

Til pizzaboller kjevler jeg den mye tynnere enn til pizza, ca så tynn jeg får den, men til gjengjeld har jeg mindre fyll på også, tynt og spredt for jeg skal jo rulle. Så jeg vil tro ca like mye. Bare tynnere av begge deler på en måte.

Jeg bruker jo ulik mengde når jeg lager pizza også, avhengig av om det skal være tykk eller tynn bunn på

Til pizzaboller kjevler jeg den mye tynnere enn til pizza, ca så tynn jeg får den, men til gjengjeld har jeg mindre fyll på også, tynt og spredt for jeg skal jo rulle. Så jeg vil tro ca like mye. Bare tynnere av begge deler på en måte.
Tusen takk :)

Hadde du aldri fått gjort noe på listen så hadde du vel gitt opp å lage den?[emoji12]
Jeg får gjort noe, mannen noe. Fortsetter i morgen
Bursdag blir det jo

God kveld! Da er det vinterferie på hele gjengen omtrent ser jeg! Her har det vært ganske så rolig hittil i helgen. Og ingen vinterferie i sikre [emoji12]

Back
Topp