Håper at du får sove litt på dagen i dag da![]()
Klarer aldri sove på dagen dessverre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper at du får sove litt på dagen i dag da![]()
Litt tidlig, men lillesøster er klar for dagens trilletur. Ut og sove.
Mor se om hun finner noen nye pokemon![]()
Nope sånn har det alltid vært
Dvs vi står vel for mat og serverinh tror jeg
Uff det var tidlig
Heldige dere daOki. Det tror jeg vi slipper![]()
Fant dere noe spennende?Vi kom akkurat inn fra pokemon jakt![]()
Og klar for neste daDa kan vi hake av på pokemonjakt![]()
Og det som står her er i hovedsak planen for helga. Mannen styrer på kjøkkenet mens jeg har gått løs på badetSånn, jeg har i alle fall støvsuget sofaen, moppet under den (utrolig hvor mye rart som havner under sofaen. Og forøvrig mellom putene. Og hundehår....) og byttet duk på salongbordet
En sofa til å gjøre det samme med, spisebordet må også bytte duk (først rydde den halvmeteren av bordet vi ikke spiser på....) så er det å ta gulvet, sjenken og et skap hvor åpenbart alt samles...
Ja. Og bytte gardiner, det er årlig det altså, julegardiner må ned før bursdag i februar....
Så kan stua strykes fra listen, da gjenstår bare kjøkken. Bad. Kjellergang. Barnerom og loft....
Ja. Og altså 2/3 av stua da....
Nok å henge fingrene i, men nå våknet snuppa så jeg koseammer og så skal vi hente storebror på skolen han er ferdig 1230 i dag og ba om å bli henta siden han skal ha med en del klær hjem, han har jo fri neste uke.
8 mnd ble han igår [emoji3] vokser som han skal [emoji4] tidlig ute motorisk da hehe [emoji4]
Da blir det lørdagssnopet mitt denn helga![]()
God formiddag godtfolk! Siste dag før vinterferie for noen, andre tar helg i ettermiddag og noen skal kanskje jobbe? Hva går du i møte?
Ønsker alle en fortreffelig dag![]()
Sånn, jeg har i alle fall støvsuget sofaen, moppet under den (utrolig hvor mye rart som havner under sofaen. Og forøvrig mellom putene. Og hundehår....) og byttet duk på salongbordet
En sofa til å gjøre det samme med, spisebordet må også bytte duk (først rydde den halvmeteren av bordet vi ikke spiser på....) så er det å ta gulvet, sjenken og et skap hvor åpenbart alt samles...
Ja. Og bytte gardiner, det er årlig det altså, julegardiner må ned før bursdag i februar....
Så kan stua strykes fra listen, da gjenstår bare kjøkken. Bad. Kjellergang. Barnerom og loft....
Ja. Og altså 2/3 av stua da....
Nok å henge fingrene i, men nå våknet snuppa så jeg koseammer og så skal vi hente storebror på skolen han er ferdig 1230 i dag og ba om å bli henta siden han skal ha med en del klær hjem, han har jo fri neste uke.
Ja både ja og nei [emoji4] men vokser til. N der i mot vokser alt for fort synes jeg [emoji54]8 måneder allerede![emoji15][emoji2] tiden flyr!
Du merker deg at det er listen over alt jeg planlegger. Slett ikke alt jeg har gjort.?Flink du er![emoji2]
God helg til deg!
God turVinterferie og hyttetur[emoji2] sitter i bilen nå..
[emoji23][emoji23][emoji23] på vei til parkeringen leter jeg etter bilnøkkelen. Får litt noia. Kommer til parkeringa- Ingen bil!!!
Åja, tok bussen Idag [emoji23][emoji23]
Privat visning unnagjort. Megler mener det gikk bra. Så får vi vente i spenning!
Snart bowling med 3 flotte damer![]()