♫ Skravletråd februar ♫

God morgen, det er fredag og siste dagen før vinterferien her hos oss.

Det betyr karneval på skolen

Og det er pysjparty i bhg

Karneval er moro :)
Det er det, men her er litt annerledes enn helt fritt, hver klasse velger et tema som de skal fremføre for resten av skolen med konkurranse om hvem som er best. Så direkte utkledd er ikke fyren. Svart bukse, blå eller grå genser, hvit hanske på høyre hånd, solbriller og hodelykt.

Men gøy har de det, og 1230 er det helg og vinterferie :-)

Så gøy med karneval. Hvordan blir utkledningen?
Tema i klassen og de har valgt en sang de skal fremføre så alle skal ha svart bukse. Blå eller grå genser. Han har blå. Og hvit hanske på høyre hånd, solbriller og hodelykt.

Ikke særlig utkledd egentlig

Tema i klassen og de har valgt en sang de skal fremføre så alle skal ha svart bukse. Blå eller grå genser. Han har blå. Og hvit hanske på høyre hånd, solbriller og hodelykt.

Ikke særlig utkledd egentlig
Ser for emg at det kan bli et artig gruppebilde :p
Men ikke helt det jeg ser for meg med karneval nei.

Ser for emg at det kan bli et artig gruppebilde [emoji14]
Men ikke helt det jeg ser for meg med karneval nei.
De har hatt hhv sirkus og et eventyr før det var mer utkledning da. Dog første år var han løvetemmer, men andre år var han...trommevirvel.... Fortelleren. Så mens de andre var askeladden og hjelpere og prinsesse og hva det måtte være hadde han bukse og skjorte....

Men de har det gøy

De har hatt hhv sirkus og et eventyr før det var mer utkledning da. Dog første år var han løvetemmer, men andre år var han...trommevirvel.... Fortelleren. Så mens de andre var askeladden og hjelpere og prinsesse og hva det måtte være hadde han bukse og skjorte....

Men de har det gøy
Og det er det aller aller viktigste :)

Og det er det aller aller viktigste :)
Det er det. Fast opplegg siste fredag før vinterferien, de voksne har også et innslag også konkurranse mellom 1-4 og 5-7 om beste innslag. Tidlig slutt på dagen 1230 og så er det ferie

Det er det. Fast opplegg siste fredag før vinterferien, de voksne har også et innslag også konkurranse mellom 1-4 og 5-7 om beste innslag. Tidlig slutt på dagen 1230 og så er det ferie
I barnehagen til lille er det ikke karneval før i slutten av mnd. De skal ha syden tema :D
Håper de skrur opp varmen den dagen:p Vi har allerede kjøpt inn hula hula skjørt, som frøknen gleder seg veldig til å bruke.
På skolen til guttungen feirer de desseverre ikke karneval:bored:

God formiddag godtfolk! Siste dag før vinterferie for noen, andre tar helg i ettermiddag og noen skal kanskje jobbe? Hva går du i møte? :)
Ønsker alle en fortreffelig dag :D

Back
Topp