Åh fikk ikke sove mer da:/?Her er det bare jeg som er våken! Alt for tidlig. Vært våken siden halv 6 [emoji30]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh fikk ikke sove mer da:/?Her er det bare jeg som er våken! Alt for tidlig. Vært våken siden halv 6 [emoji30]
Standard frokost.Alle er våken ? Kun meg og frøkna her. Hva blir det til frokost ?
Oh oboy hadde vært godtStandard frokost.
Brød, ristet eller ikke etter eget ønske, med det utvalg av pålegg vi har. kaffi. Melk (og oboy)
Åh ? Jada fint her ...bare trøtthva står på planen i dag?
Åh fikk ikke sove mer da:/?
Fin plan detStorebror vil på pokemon jakt, så skal han i bursdag, så blir det boller og kaker hos min søster og til slutt sofa tjeneste![]()
Vil være minst mulig hjemme i helgen så jeg slipper rydde så mye før visningen igjen...
Det er godt ;-)Oh oboy hadde vært godt![]()
Veldig godt. Akkurat det har vi ikke nå. Men har sjokomelkDet er godt ;-)
Samme her... Hadde en turner i magen som syntes det var veldig moro å plage ho mor [emoji14] han som vanligvis er heeeelt rolig fra kl 23 til kl 09. Håper ikke at han endrer det mønstret nåVært mye våken i natt ja [emoji30]
Håper at du får sove litt på dagen i dag daHer er det bare jeg som er våken! Alt for tidlig. Vært våken siden halv 6 [emoji30]
Åååå, oboy hørtes godt ut!! [emoji7] kan ikke ha pga svangerskapsdiabetes [emoji35]Standard frokost.
Brød, ristet eller ikke etter eget ønske, med det utvalg av pålegg vi har. kaffi. Melk (og oboy)
Det stemmerVar du i nabolaget også kom du ikke innom??![]()
God morgen alle sammen
God morgen![]()
Nope sånn har det alltid værtMå dere stå for avslutningen? Gjør de ikke det selv?
Uff det var tidligHer er det bare jeg som er våken! Alt for tidlig. Vært våken siden halv 6 [emoji30]
Lykke til i jaktenLitt tidlig, men lillesøster er klar for dagens trilletur. Ut og sove.
Mor se om hun finner noen nye pokemon![]()
Bra der?God morgen til dere også
Samme her... Hadde en turner i magen som syntes det var veldig moro å plage ho mor [emoji14] han som vanligvis er heeeelt rolig fra kl 23 til kl 09. Håper ikke at han endrer det mønstret nå![]()