♫ Skravletråd februar ♫

Håper.

På fjerde dagen som subfebril, men ikke feber og grei form bare slim i nese og hals. Litt mindre hoste i dag synes jeg.
Men derimot mer eksem da. Er det ikke det ene så er det det andre, liksom.

Ikke ille heldigvis, men tørr og rød og knudrete.

d2c71444f6f3e38eaa0475234a28fa43.jpg

Stakkars liten [emoji26]godt feber er borte i hvert fall da!
 
Starter på den siden jeg stoppet på sist men kan ikke svare alle dessverre
Det gjør jeg også.

Noen glipper.
Og "interne samtaler" hopper jeg gjerne over. Men åpne spørsmål prøver jeg å ta. Bare funnet et av Lady_Z sine da.
 
Jeg må bare spørre; hvor mange blar seg litt tilbake i denne tråden av og til? Dere var svært aktive nå... og plutselig følte jeg litt på "hjelp, jeg blir oversett" følelsen... og kanskje det er sånn de "utenfor" føler det? Har skrevet to innlegg her nå som ikke har vært quotet til noen sitt innlegg... og får liksom ingen respons... og kjenner jo da på den følelsen over her. Ingen ting negativt til dere damer, men fikk meg til å reflektere litt.

Jeg så innlegget ditt om hva utfordringen var, men hoppet over det da jeg regnet med du hadde fått svar[emoji4] jeg henger nemlig endel innlegg bak dere[emoji23]
 
Fikk hvertfall litt over prisantydning. Kunne tenkt oss 30 000,- til for å være helt fornøyd, men vi er fornøyd :) vi fikk solgt ;)
Solgt er bra. Og 30 000 er egentlig "ingenting" ;-)
 
Det gjør jeg også.

Noen glipper.
Og "interne samtaler" hopper jeg gjerne over. Men åpne spørsmål prøver jeg å ta. Bare funnet et av Lady_Z sine da.
Jeg forventer jo heller ikke at det svars på alt jeg legger ut.
Jeg klarer heller ikke svare alle når det går fort
 
Håper.

På fjerde dagen som subfebril, men ikke feber og grei form bare slim i nese og hals. Litt mindre hoste i dag synes jeg.
Men derimot mer eksem da. Er det ikke det ene så er det det andre, liksom.

Ikke ille heldigvis, men tørr og rød og knudrete.

d2c71444f6f3e38eaa0475234a28fa43.jpg

Sånn blir mine gutter i ansiktet ved væromslag[emoji4]
 
Jeg så innlegget ditt om hva utfordringen var, men hoppet over det da jeg regnet med du hadde fått svar[emoji4] jeg henger nemlig endel innlegg bak dere[emoji23]

Da er vi to [emoji23]
 
Ååh! Deilig! Vi lager det hjemme noen ganger i måneden. :D Tror ikke vi har middagsplaner i morgen, kanskje vi skal lage sushi! Eller de der kyllingkakene til Knerthen... Valgets kvaler!

Oi, lage egen sushi? Føler meg imponert! Ja de kjøttkakene screenshota jeg og de skal lages
 
Jeg synes det er så bra du sier fra. Føler litt på det samme noen ganger. Det eneste jeg vet er at det er ikke vondt ment av noen! :) jeg har vært ute i noen dager nå så leste bare tilbake noen få sider, men skal absolutt passe på å tenke over det du skriver fremover. Om alle gjør det blir det god stemning her inne vøtt!

Og vil også oppfordre til mer åpenhet. Om noen synes noe er ugreit så sier vi fra! Enig?

For all del, fortsett med å si ifra!![emoji2]
 
Back
Topp