♫ Skravletråd februar ♫

Håper du har hatt det fint! Pass på å kos deg litt og da! Klesvaskhelg er sikkert gøy det men...[emoji23] hva gjør du nå f eks?

Jeg elsker klesvask jeg![emoji23]

Akkurat nå sitter jeg i sofa med mobilen og en katt på magen[emoji2]
 
Ja. Jeg har det jeg vil kalde "mild rydde-ocd". Klarer ikke se på rot, og må ha det ryddig og rent rundt meg for å kunne slappe av. [emoji23]alltid digg å ta det. Og værre om man setter seg først ja! Nå kan du kose deg resten av kvelden :)
Liker best å ha det ryddig jeg også, men noen ganger må jeg bare velge hva jeg skal ta [emoji14] for jeg sitter heldigvis ikke å kikker på alt [emoji23]
 
Jeg forventer jo heller ikke at det svars på alt jeg legger ut.
Jeg klarer heller ikke svare alle når det går fort

Jeg forventer heller ikke at alle skal svare. Men når ikke noen gjør det. Ville bare frem til at det sikkert er sånn det er å være ny. For går jo unna her til tider.
 
Ok. Men godt at det er "One down, One to go" da! Du virker som en mamma med stålkontroll så dette går nok som smurt!

Flinka!
Dette selskapet her skal nok gå helt fint ja.

Jeg har barnevakt til minste og eldste om han vil.

Vi legger opp til 1-1,5 time ute dersom været er bra, tar dem inn for fôring før dersom det begynner å regne eller hagle, og mosjonerer dem evt o gymsalen til de hentes dersom de må inn tidlig

30-45 minutter før de skal hentes avsluttes det ute og de får tilbud om
Kakao eller saft (kakao uten melk til allergikeren)
Pizzaboller (allergikeren har med egne, her er for mange ting som ikke tåles. Inkl tomat/tomatsaus)
Sjokoladekake altså laget uten melk og soya
Gele med vaniljesaus. Og ja jeg har uten melk til allergikeren. Siden den kommer i så små pakker og jeg har nesten en liter i rest fra onsdag får se fleste en med melk.

Så hentes de. Vi koster/vasker. Og henter unger hos mamma. Og så er det gjort for i år og neste unge som skal feires er i august
 
Jeg må bare spørre; hvor mange blar seg litt tilbake i denne tråden av og til? Dere var svært aktive nå... og plutselig følte jeg litt på "hjelp, jeg blir oversett" følelsen... og kanskje det er sånn de "utenfor" føler det? Har skrevet to innlegg her nå som ikke har vært quotet til noen sitt innlegg... og får liksom ingen respons... og kjenner jo da på den følelsen over her. Ingen ting negativt til dere damer, men fikk meg til å reflektere litt.
Det er litt opp og ned hvor mye jeg blar meg bakover, som regel når jeg leser alt jeg har gått glipp av er jeg ikke i humør eller ork til å skravle selv.. men kunne helt klart blitt flinkere til å lese bakover oftere :)
 
Nei, vet det ikke er vondt ment. Men fikk hvertfall meg til å tenke litt. :)
Det er jo noe vi absolutt skal tenke på.

Men det som er når det går fort er også at svarene kan komme lenge etterpå...
 
Back
Topp