♫ Skravletråd februar ♫

Kake i ovnen. Verdens enkleste

Klipp opp en pose kskemiks som tåles av multialergiker. Tilsett 2,5 dl nøytral olje, for all del ikke soya, og 5 dl vann. La mikseren blande. Slå over i langpanne og stek i 30-40 minutter.

Genialt enkelt![emoji2]
 
Da er mini i seng:) helt stille i hjemmet. Mannen er ute i kveld. Godt jeg har dere!;) har venner assa Hehe. Men er så digg å være alene innimellom. Setter mye mer pris på eget selskap nå enn før (barn) merker jeg. Enig?

Helt enig!![emoji2] jeg elsker å være alene hjemme!
 
Jeg synes det er så bra du sier fra. Føler litt på det samme noen ganger. Det eneste jeg vet er at det er ikke vondt ment av noen! :) jeg har vært ute i noen dager nå så leste bare tilbake noen få sider, men skal absolutt passe på å tenke over det du skriver fremover. Om alle gjør det blir det god stemning her inne vøtt!

Og vil også oppfordre til mer åpenhet. Om noen synes noe er ugreit så sier vi fra! Enig?

Nei, vet det ikke er vondt ment. Men fikk hvertfall meg til å tenke litt. :)
 
Oki damer! Oppdater meg! Ette at huset var solgt gikk jeg inn i min egen lille boble. Sliten som fy! Men nå er det helg og jeg er klar for å skravle! Hva er denne utfordringen?

Uæææææ! Serr?? Gratulerer! Fikk du det du ville, er du fornøyd? (Høres ut som en fjortiss men merker jeg er genuint glad på dine vegne snuppa!)
 
Jeg må bare spørre; hvor mange blar seg litt tilbake i denne tråden av og til? Dere var svært aktive nå... og plutselig følte jeg litt på "hjelp, jeg blir oversett" følelsen... og kanskje det er sånn de "utenfor" føler det? Har skrevet to innlegg her nå som ikke har vært quotet til noen sitt innlegg... og får liksom ingen respons... og kjenner jo da på den følelsen over her. Ingen ting negativt til dere damer, men fikk meg til å reflektere litt.
Starter på den siden jeg stoppet på sist men kan ikke svare alle dessverre
 
Oki damer! Oppdater meg! Ette at huset var solgt gikk jeg inn i min egen lille boble. Sliten som fy! Men nå er det helg og jeg er klar for å skravle! Hva er denne utfordringen?

Det er en tråd til, se der:) så den nettopp selv ;)
 
Jeg må bare spørre; hvor mange blar seg litt tilbake i denne tråden av og til? Dere var svært aktive nå... og plutselig følte jeg litt på "hjelp, jeg blir oversett" følelsen... og kanskje det er sånn de "utenfor" føler det? Har skrevet to innlegg her nå som ikke har vært quotet til noen sitt innlegg... og får liksom ingen respons... og kjenner jo da på den følelsen over her. Ingen ting negativt til dere damer, men fikk meg til å reflektere litt.
Jeg prøvde?
 
Back
Topp