♫ Skravletråd februar ♫

Vi er hjemme i ferien, mannen jobber. Mellomste hadde bursdag på onsdag og har barneselskap i morgen. I natt kom snøen så gitt at den holder blir det aking og lek ute før kake og kakao

Så i kveld skal jeg bake den kaken

Da var dagen for bursdagsfest kommet, så spennende! :) føles det bra, har du kontroll?

Hva slags kake blir det?
Mulig du har nevnt det før her, men har vært ute av skravling noen dager... ;)
 
Har en supermann i huset, så du kunne godt ha fått lånt han litt. :) Nå har han måkket snø, dratt på butikken og gått tur med hunden nå, i tillegg til å ha laget middag i dag. Har sååå dårlig samvittighet, men er jeg syk, så er jeg syk sier han. ;)
Det er helt sant, da er det bare å hvile mens han fikser :D
 
Uffda... går unna her gitt! Mine spørsmål bare forsvinner bakover i en heftig fart [emoji23]
 
Da er mini i seng:) helt stille i hjemmet. Mannen er ute i kveld. Godt jeg har dere!;) har venner assa Hehe. Men er så digg å være alene innimellom. Setter mye mer pris på eget selskap nå enn før (barn) merker jeg. Enig?
 
Kake i ovnen. Verdens enkleste

Klipp opp en pose kskemiks som tåles av multialergiker. Tilsett 2,5 dl nøytral olje, for all del ikke soya, og 5 dl vann. La mikseren blande. Slå over i langpanne og stek i 30-40 minutter.

Herlig!! [emoji23]
 
Da er mini i seng:) helt stille i hjemmet. Mannen er ute i kveld. Godt jeg har dere!;) har venner assa Hehe. Men er så digg å være alene innimellom. Setter mye mer pris på eget selskap nå enn før (barn) merker jeg. Enig?

Jeg digger å være alene! Krype under ett pledd og se akkurat hva jeg vil på TV :)
 
Back
Topp