Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WHAAAAT??!! kjenner jeg plutselig fikk det traveltOm fire dager er du høygravid Frk Spent
Deilig følelse! Heldige du som snart er ferdigVar endelig på sjekk i dag! Alt var bra med gutten i magen! Kjempe glad for å høre siden jeg har gått helt siden 11.februar uten å vite noen ting pga avlyste timer!
Også er det vår og Utrolige 28 dager igjen til termin!
Samme her BrødhuetÅååh! Nå er det bare 3 hele arbeidsdager igjen så er jeg ferdig!!!
Samme her Brødhuet
(føltes lit rart å skrive det, hehe)
Blir fantastisk!!!
Så flink du er! Send over litt motivasjon hit, har plutselig fått så god tid..Nå kjøres den siste maskinen med baby tøy<3 Alt er på plass, og livet er herlig:-D
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe! Jeg får helt hetta hvis jeg ikke har kontroll, så det er nok derfor jeg er så "flink";-) Meeen nå som alt er klart, kan jeg liksom slappe av med god samvittighet og nyyyte de siste ukene, uten stress! Har du vondter som gjør at du ikke vil komme i mål? Eller er det tiltak?;-)Så flink du er! Send over litt motivasjon hit, har plutselig fått så god tid..
Jeg var ferdig med alle innkjøp, vasking ol i januar. Har igjen å pakke fødebag, vaske over møblene og sengetekstiler en gang til. Samt hente vogn. Synes det er litt tidlig (termin den 14) samtidig som det kan skje ting før Så de siste tingene skyver jeg til i morgen, til helga, til uka...Hehe! Jeg får helt hetta hvis jeg ikke har kontroll, så det er nok derfor jeg er så "flink";-) Meeen nå som alt er klart, kan jeg liksom slappe av med god samvittighet og nyyyte de siste ukene, uten stress! Har du vondter som gjør at du ikke vil komme i mål? Eller er det tiltak?;-)