*♥ JUBELTRÅD! ♥*

Her er det 50 dager igjen til termin! Jubler over det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Var endelig på sjekk i dag! Alt var bra med gutten i magen! Kjempe glad for å høre siden jeg har gått helt siden 11.februar uten å vite noen ting pga avlyste timer!
Også er det vår og Utrolige 28 dager igjen til termin! :dance008

Var endelig på sjekk i dag! Alt var bra med gutten i magen! Kjempe glad for å høre siden jeg har gått helt siden 11.februar uten å vite noen ting pga avlyste timer!
Også er det vår og Utrolige 28 dager igjen til termin! :dance008
Deilig følelse! Heldige du som snart er ferdig:)

50 dager! Sjarmøretappen igjen!
Må begynne å gjøre ting klart snart ;-)

Nå kjøres den siste maskinen med baby tøy<3 Alt er på plass, og livet er herlig:-D

Nå kjøres den siste maskinen med baby tøy<3 Alt er på plass, og livet er herlig:-D

Så flink du er! Send over litt motivasjon hit, har plutselig fått så god tid.. :p

Så flink du er! Send over litt motivasjon hit, har plutselig fått så god tid.. :p

Hehe! Jeg får helt hetta hvis jeg ikke har kontroll, så det er nok derfor jeg er så "flink";-) Meeen nå som alt er klart, kan jeg liksom slappe av med god samvittighet og nyyyte de siste ukene, uten stress!:-) Har du vondter som gjør at du ikke vil komme i mål? Eller er det tiltak?;-)

Hehe! Jeg får helt hetta hvis jeg ikke har kontroll, så det er nok derfor jeg er så "flink";-) Meeen nå som alt er klart, kan jeg liksom slappe av med god samvittighet og nyyyte de siste ukene, uten stress!:-) Har du vondter som gjør at du ikke vil komme i mål? Eller er det tiltak?;-)

Jeg var ferdig med alle innkjøp, vasking ol i januar. Har igjen å pakke fødebag, vaske over møblene og sengetekstiler en gang til. Samt hente vogn. Synes det er litt tidlig (termin den 14) samtidig som det kan skje ting før :p Så de siste tingene skyver jeg til i morgen, til helga, til uka... :p

Og bære ned babymøblene fra barnerommet som skal stå i stuen. Men den kan mannen gjøre når vi kommer hjem også :)

Back
Topp