Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle egentlig ha en lang, travel dag i dag. Først til JM, så fysio, hente bleiebøtte og til slutt innom babybutikken og hente vogna og resten av sakene vi mangler. 02.20 i natt bråvåkner jeg av skikkelig magevondt. Junior er rabiat der inne, men det er mer enn tumlinga hans.. Det stikker/presser i underlivet, helt bak til endetarmen, hele magen svir i faste tak, det iler lett i ryggen og hofte/lår. Ligger i halvsøvne gjennom 3-4 slike runder før jeg til slutt tar frem rietellerapp'n. Syns det var litt vanskelig å avgjøre når det slapp opp, lillegutt var tross alt aktiv inni det og spente seg samtidig med en øm og sliten mage. Drev på slik i 1 time før det stilnet helt. På toppene var jeg nødt til å fokusere på avspenning og pust. Aner ikke hva dette var og det tok nok ytterligere en time før jeg fikk sove igjen, litt skuffet over falsk alarm Men jeg jubler litt allikevel, var godt med en bitteliten generalprøve i en stille natt Desverre litt sliten og trøtt nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Skulle egentlig ha en lang, travel dag i dag. Først til JM, så fysio, hente bleiebøtte og til slutt innom babybutikken og hente vogna og resten av sakene vi mangler. 02.20 i natt bråvåkner jeg av skikkelig magevondt. Junior er rabiat der inne, men det er mer enn tumlinga hans.. Det stikker/presser i underlivet, helt bak til endetarmen, hele magen svir i faste tak, det iler lett i ryggen og hofte/lår. Ligger i halvsøvne gjennom 3-4 slike runder før jeg til slutt tar frem rietellerapp'n. Syns det var litt vanskelig å avgjøre når det slapp opp, lillegutt var tross alt aktiv inni det og spente seg samtidig med en øm og sliten mage. Drev på slik i 1 time før det stilnet helt. På toppene var jeg nødt til å fokusere på avspenning og pust. Aner ikke hva dette var og det tok nok ytterligere en time før jeg fikk sove igjen, litt skuffet over falsk alarm Men jeg jubler litt allikevel, var godt med en bitteliten generalprøve i en stille natt Desverre litt sliten og trøtt nå
Så spennende. Det høres ut som om det skjer noe snart, jaSkulle egentlig ha en lang, travel dag i dag. Først til JM, så fysio, hente bleiebøtte og til slutt innom babybutikken og hente vogna og resten av sakene vi mangler. 02.20 i natt bråvåkner jeg av skikkelig magevondt. Junior er rabiat der inne, men det er mer enn tumlinga hans.. Det stikker/presser i underlivet, helt bak til endetarmen, hele magen svir i faste tak, det iler lett i ryggen og hofte/lår. Ligger i halvsøvne gjennom 3-4 slike runder før jeg til slutt tar frem rietellerapp'n. Syns det var litt vanskelig å avgjøre når det slapp opp, lillegutt var tross alt aktiv inni det og spente seg samtidig med en øm og sliten mage. Drev på slik i 1 time før det stilnet helt. På toppene var jeg nødt til å fokusere på avspenning og pust. Aner ikke hva dette var og det tok nok ytterligere en time før jeg fikk sove igjen, litt skuffet over falsk alarm Men jeg jubler litt allikevel, var godt med en bitteliten generalprøve i en stille natt Desverre litt sliten og trøtt nå
Åh så gøySkulle egentlig ha en lang, travel dag i dag. Først til JM, så fysio, hente bleiebøtte og til slutt innom babybutikken og hente vogna og resten av sakene vi mangler. 02.20 i natt bråvåkner jeg av skikkelig magevondt. Junior er rabiat der inne, men det er mer enn tumlinga hans.. Det stikker/presser i underlivet, helt bak til endetarmen, hele magen svir i faste tak, det iler lett i ryggen og hofte/lår. Ligger i halvsøvne gjennom 3-4 slike runder før jeg til slutt tar frem rietellerapp'n. Syns det var litt vanskelig å avgjøre når det slapp opp, lillegutt var tross alt aktiv inni det og spente seg samtidig med en øm og sliten mage. Drev på slik i 1 time før det stilnet helt. På toppene var jeg nødt til å fokusere på avspenning og pust. Aner ikke hva dette var og det tok nok ytterligere en time før jeg fikk sove igjen, litt skuffet over falsk alarm Men jeg jubler litt allikevel, var godt med en bitteliten generalprøve i en stille natt Desverre litt sliten og trøtt nå
Fornuftig med hvile i dagTermin idag!! Har hatt den nedpress følelsen igår kveld og murringer i noen uker allerede. Skal treffe jordmor slik at hun kan tøye litt i morgen. Det startende fødsel kort tid etterpå for storebror. Jeg gleder meg og håper det vil få fortgang i sakene. Idag skal jeg bare hvile
Håper du har hatt en god natt Ikke noe mere tegn i dag?Jeg også trodde at noe var i ferd med å skje i natt våknet med ekstrem mageknipe. Gjekk på toalettet og ut kom deler av det jeg tenkte var slimproppen. Jeg har fått beskjed av jordmor å ta kontakt så fort jeg tror det er noe på gang, i og med vi "frykter" at min fødsel kommer til å gå veldig fort når den først starter. Men jeg la meg til å sove i natt i stedet og heller vente til enda et sikkert tegn. Men..baby er fortsatt inni magen
Håper du har hatt en god natt Ikke noe mere tegn i dag?