*♥ JUBELTRÅD! ♥*

Har bestilt meg time til klipp/farging/forming av bryn/vippefarging/vippeextensions og ansiktsbehandling <3
Og i gavekortet fra svigermor står det søren meg "+massasje" også :eek:
Så på fredag og lørdag er jeg i himmelen :D
 
ImageUploadedByBV Forum1398325724.041961.jpg

Endelig siste kleesvask!!! :D


----------------------------------


Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk masse fine tilbud på newbie kolleksjonen til Kappahl i dag. På boots apotek fikk jeg også rabatter på gravid vitaminene og brystpumpen. Elsker rabatt:D
 
1 uke til termin i morgen:angel8

Nå er det bare å begynne å manne seg opp.....:schoked025

image.jpg
 
Alle mine fantastiske venninner hadde laget DET babyshoweret til meg i går! Tapasmat/thaimat, kaker, frukt og alt i lange baner! Lillebror (og jeg) fikk masse fint! Og det var jo kjempemange som kom for å feire meg! Tenk så heldig og velsignet jeg er! Ett stykk rørt, høygravid mams ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
38+0 :) håper inderlig vi sitter med en velskap liten bylt snart <3 Alle gode ting er 3 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler over at jeg har 16 dager igjen til termin og har pakket min og snuppa sin bag:)


----------------------------------


Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Alle mine fantastiske venninner hadde laget DET babyshoweret til meg i går! Tapasmat/thaimat, kaker, frukt og alt i lange baner! Lillebror (og jeg) fikk masse fint! Og det var jo kjempemange som kom for å feire meg! Tenk så heldig og velsignet jeg er! Ett stykk rørt, høygravid mams ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det fortjener du:)
 
AJ** skrev:
Alle mine fantastiske venninner hadde laget DET babyshoweret til meg i går! Tapasmat/thaimat, kaker, frukt og alt i lange baner! Lillebror (og jeg) fikk masse fint! Og det var jo kjempemange som kom for å feire meg! Tenk så heldig og velsignet jeg er! Ett stykk rørt, høygravid mams ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så kjekt! Det fortjener du :)
 
Back
Topp