*♥ JUBELTRÅD! ♥*

Jeg var ferdig med alle innkjøp, vasking ol i januar. Har igjen å pakke fødebag, vaske over møblene og sengetekstiler en gang til. Samt hente vogn. Synes det er litt tidlig (termin den 14) samtidig som det kan skje ting før :p Så de siste tingene skyver jeg til i morgen, til helga, til uka... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Men da har du jo masse klart/på gang!! Syntes du har vært flink jeg!! Jeg har heller ikke pakket fødebag, eller bag til 2 åringen enda. Det venter jeg med! Vi har heller ikke tatt ned ting som skal stå i stuen enda, men det er jo gjort på 5 min!!:) Jeg må også hente vogna fra barnehagen til snuppa, så skal hun få trikken til å sove i!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men da har du jo masse klart/på gang!! Syntes du har vært flink jeg!! Jeg har heller ikke pakket fødebag, eller bag til 2 åringen enda. Det venter jeg med! Vi har heller ikke tatt ned ting som skal stå i stuen enda, men det er jo gjort på 5 min!!:) Jeg må også hente vogna fra barnehagen til snuppa, så skal hun få trillen til å sove i!:)


Sent from my iPhone using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jippi! 37+0, ikke prematur lenger om han skulle komme <3


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg ble totalt overasket med babyshower i dag. Alle mine venninner hadde samlet seg og styrt i stand mens jeg helt uvitende var ute på cafe med en av de. Jeg ble helt måløs og rørt over at de hadde kontaktet hverandre og satt i stand dette for meg. Helt uventet siden jeg kjenner de fra ulike kanter og hadde aldri trodd at de skulle finne på noe sånt. Herlig med bleiekake, balonger, kaker og søte presanger. Jubler over gode venninner:hug013
 
Kjørt siste vask idag jeg også :D så nå er det kun sykehusbagen som gjenstår :p vet liksom ikke helt når den bør pakkes:p er 5 uker igjen:p "good" tid ;p


----------------------------------


Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi! Glemt jubeldagen min :eek: Er nå 36+0, 1 uke til prematurgrensen :D :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klokken er over 00, og det er 40 dager til termin! Høygravid endelig! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
37+0 - overgått prematurgrensen. Veldig deilig å vite hvis noe skulle skje :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
35+5 i dag <3 straks en mnd til termin :D så fort tiden har gått. Håper siste mnd går i passe rolig tempo ned ikke såååååå mye plager ;)))


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jubler for min egen seng <3 storkosa meg på påskebesøk, så absolutt, men det er deilig å ha senga mi, eller vår da, hvor jeg kan ligge på ryggen, på høyre side eller til og med mot venstre ! <3 ingenting er ubehagelig i denne sengen <3
Den skulle vært litt større kanskje.. Men utenom det så elsker jeg den <3 <3

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler for min egen seng <3 storkosa meg på påskebesøk, så absolutt, men det er deilig å ha senga mi, eller vår da, hvor jeg kan ligge på ryggen, på høyre side eller til og med mot venstre ! <3 ingenting er ubehagelig i denne sengen <3
Den skulle vært litt større kanskje.. Men utenom det så elsker jeg den <3 <3

Sent from my iPhone using BV Forum
Ingenting er bedre enn sin egen seng ;)
 
37 uker! :D 24 dager igjen:))


----------------------------------


Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp