*♥ JUBELTRÅD! ♥*

Har helt glemt å JUBLE her også: på torsdag kom brevet fra NAV - 9 dager etter jeg sendte inn søknaden min vedr Foreldrepenger og permisjonen min. SØKNAD INNVILGET på alle punkter med bla. ferien og høyeste lønn. Er så lykkelig nå som det er i boks :D :D Også under 2 ukers behandlingstid? Trodde først det bare var bekreftelse på mottatt søknad :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har helt glemt å JUBLE her også: på torsdag kom brevet fra NAV - 9 dager etter jeg sendte inn søknaden min vedr Foreldrepenger og permisjonen min. SØKNAD INNVILGET på alle punkter med bla. ferien og høyeste lønn. Er så lykkelig nå som det er i boks :D :D Også under 2 ukers behandlingstid? Trodde først det bare var bekreftelse på mottatt søknad :p

Wow! Det gikk fort!!:-) hurra for det!:-)

Sent from my iPad using BV F

Grattis, det er så utrolig deilig når du vet at alt er i orden.

I dag jubler jeg over været, her jeg bor er det strålende sol og jeg begynner å se våren komme for fullt. Kjenner humøret blir bedre:dance011

Jubler for 34 fullgåtte uker ;) 6 to go!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er på vei til ikea for siste møbelinnkjøp til den lille! Begynner å ta form. Bare venter på at badet skal bli bygget opp igjen. :p

Om 4 dager er jeg offisielt høygravid.
Det er jo helt utrolig !!
44 dager igjen av svangerskapet:)

Vi skal på fødselsforberedende 1/april, så nå begynner det virkelig å gå opp for oss at vi snart blir en liten familie❤️
Gud som vi gleder oss!

image.jpg

Samma her Anna1984 :D Enn det.. Bare fire dager igjen til vi er høygravide. Og jeg har bare 16 hele arbeidsdager igjen til permisjon.. Jeg gleder meg så utrolig til å ha tre uker (forhåpentligvis :P) til å slappe av! Alt skal være ferdig til da. Jeg skal bare roe ned og ha masse tid for meg selv de ukene. Vet det blir lenge til neste gang.

Samma her Anna1984 :D Enn det.. Bare fire dager igjen til vi er høygravide. Og jeg har bare 16 hele arbeidsdager igjen til permisjon.. Jeg gleder meg så utrolig til å ha tre uker (forhåpentligvis :p) til å slappe av! Alt skal være ferdig til da. Jeg skal bare roe ned og ha masse tid for meg selv de ukene. Vet det blir lenge til neste gang.
Åh nå er det så "virkelig"!!
Klarer nesten ikke vente nå.
Vil ha babyen min i armene mine❤️

35+3, bare ber om at baby skal holde seg inne til i hvertfall uke 37 så jeg får vannfødselen jeg så gjerne vil ha :) ellers jubler jeg over at ammebh jeg kjøpte igår er supergod! Deilig å ikke ha enda mer som trykker på ribbeina enn nødvendig :D

Back
Topp