*♥ JUBELTRÅD! ♥*

Jubler for helg og ferdig med 30 uker! :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uke 30 i dag!!! syns tiden har gått sakte, men egentlig ikke når man plutselig er i uke 30 å nå er barnerommet under oppussing å alt av ting er i hus❤️

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

30 uker på vei!!! Begynner å se lyset i tunnelen... Tror jeg.. Uansett, hurra! Bare ti uker igjen!

Sent from my iPhone using BV Forum

image.jpg Jubler over å være i uke 32 i dag , og 65 dager igjen til termin.:dance011

10 dager til ultralyd nr 2. Var først redd for at morkaka ikke hadde flyttet seg, men nå bare gleder jeg meg til å få en titt på han igjen:Heartpink så får det gå som det går.

32+1 :-D Siden eg ventet tvillinger bør eg vell forberede meg på at ting kan skje om ikke så aaaltfor lenge ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uke 31 i dag!! Bare 9 uker igjen, eller jeg håper ikke mer enn 9 ihvertfall....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

10 uker igjen - 30 tilbakelagt :D 70 dager til termin!

Var på ultralyd i dag (uke 32) og fikk vite at morkaken var på riktig sted, Veksten hans var normal, hodet ligger nå ned og han har hår på hodet:gen053 Lykkelig mamma:dance008

Jubler for at alt gikk bra hos jordmor, at sambo også fikk kjenne hodet på baby da hun sjekket hvordan han lå og det var gøy :D uttrykket hans var helt herlig, hehe :D hodet har ikke helt festet seg, men han ligger med hodet ned og der håper jeg han blir :p
Oog er 33+ 0 idag :)

Jubler for 50 dager til termin!!!! Håper tiden går fort, nå er jeg lei!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp