♥ Baby nr.1 på vei ♥

Flink jente! La jobb være jobb, for tenk, nå har kroppen din noe mye viktigere å bruke energien på :) Og som jeg sa til meg selv når jeg var gravid og bekkenet skrantet, det er absolutt ingen som takker deg for at du sliter deg ut på jobb.. Så bra, snille mannen din ❤️
Nei det er det ikke! Jeg skal aldri gjøre den feilen igjen

❤ 6+2 ❤

Så utrolig lettet ❤
Legen ringte og sa at hcg var steget fra 10333 (5+6) til 19037 (6+2) som var helt normal stigning og tydet på at alt er bra med Knøtte til tross for blødningene jeg har hatt ❤❤❤
FANTASTISK! ❤️ Heia lille vennen i magen, dette går SÅ bra! Nå må du bare glede deg til tidlig ul, den følelsen når du ser og hører hjertet slå for første gang er bare helt magisk! :D Slapp av i helga, og ta godt vare på deg selv! ❤️

FANTASTISK! ❤️ Heia lille vennen i magen, dette går SÅ bra! Nå må du bare glede deg til tidlig ul, den følelsen når du ser og hører hjertet slå for første gang er bare helt magisk! :D Slapp av i helga, og ta godt vare på deg selv! ❤️
Ja, gleder meg så utrolig mye til ul ❤ Bare 10 dager igjen :D Ta godt vare på deg selv du også :) Snart termin jo :o :D ❤❤

Ja, gleder meg så utrolig mye til ul ❤ Bare 10 dager igjen :D Ta godt vare på deg selv du også :) Snart termin jo :o :D ❤❤
Det forstår jeg godt at du gjør, mye kjekt å se frem til! ❤️Her ligger jeg godt til rette i sofaen, mye kynnere, så håper på ei ekstra spennende helg med en ny verdensborger! :D Men tror hun går langt over termin :p

Det forstår jeg godt at du gjør, mye kjekt å se frem til! ❤️Her ligger jeg godt til rette i sofaen, mye kynnere, så håper på ei ekstra spennende helg med en ny verdensborger! :D Men tror hun går langt over termin :p
Så spennende :D Masse lykke til når det er tid for fødsel ❤

Hvordan går det? Hvor lenge er du sykemeldt?
Var bare sykemeldt onsdag-fredag. Siden blødningene stoppet og hcg stiger så var jeg tilbake på jobb i dag. Hardt med kvalmen og den sinnsyke trøttheten, men det går på et vis. Bare lykkelig over at Knøtte fortsatt vokser i magen ❤

❤ 7+0 ❤

Livmoren er nå vokst seg like stor som en appelsin og Knøtte er på størrelse med et bringebær ifølge appene mine :)
Sliter litt med en del av de vanlige svangerskapsplagene som kvalme, trøtthet, ømme bryst, svimmelhet, og i det siste veldig uren hud, men alt i alt så har jeg og Knøtte det veldig fint. Lykken overgår det meste av plager :) Det går greit å gå på jobb hver dag, men kjenner at jeg trenger mye hvile når jeg kommer hjem og i helgene.

Nå er det også bare 6 små dager til jeg skal på ultralyd

I dag er det egentlig meningen at jeg skal slutte på klexanen som jeg har gått på i over 7 uker, men jeg er blitt skikkelig redd for å slutte med den nå. Har konferert litt for mye med Dr.Google og leser om mange som mister rett etter de slutter om det er så tidlig som uke 7/8/9. Og flere plasser leser jeg at andre som har tatt det i forbindelse med IVF har fått beskjed om å ta det minst til uke 10/11/12. Jeg har mange sprøyter igjen og skal på ul om 6 dager så lurer på å fortsette hvertfall til da også høre hva gyn sier...

Last edited:
Hvordan går det med deg? Tirsdag det er ul?
Her går det bare bra, men lite å oppdatere om :) Føler dagene nå bare består av 3 ting; jobb, mat, søvn. Alt annet må nedpriorites for at jeg skal orke jobb og få nok av de 2 andre. Ultralyd blir tirsdag ja ❤

Last edited:
Lykke til i dag!! ❤

❤ 7+6 ❤

Her er vår perfekte Knøtte med sine 1,4 cm og 160 hjerteslag i minuttet ❤

2016-09-27 17.04.15.jpg

Det var helt magisk både for meg og mannen å få se det lille gullet vårt og å få høre den nydelige lyden av hjerteslagene. Lille babyen vår ble målt til 7+6 som er helt korrekt i forhold til både våre og klinikkens beregninger. ❤Prøverørsmirakelet vårt ❤

Fikk ordnet med time til OUL med det samme, som blir 5/12 når jeg er 17+5. Jeg klarer selvfølgelig ikke å gå i 10 uker uten å se herligheten igjen så vi kommer nok til å bestille en privat ul rundt uke 12/13 :)

Jeg skal bli mamma!
Jeg er så lykkelig!!! ❤

Last edited:
Back
Topp