Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg idag?![]()
Har sluttet å blø nå. Jeg tror kanskje det går bra det her. Håper inderlig det! Ny hcg måling i morgen.Ja,hvordan går det?![]()
Har sluttet å blø nå. Jeg tror kanskje det går bra det her. Håper inderlig det! Ny hcg måling i morgen.
Så bra! Heier helt vanvittig på deg og Knøtte❤ 6+2 ❤
Så utrolig lettet ❤
Legen ringte og sa at hcg var steget fra 10333 (5+6) til 19037 (6+2) som var helt normal stigning og tydet på at alt er bra med Knøtte til tross for blødningene jeg har hatt ❤❤❤
❤ 6+2 ❤
Så utrolig lettet ❤
Legen ringte og sa at hcg var steget fra 10333 (5+6) til 19037 (6+2) som var helt normal stigning og tydet på at alt er bra med Knøtte til tross for blødningene jeg har hatt ❤❤❤
Tusen takk! Veldig kjekt å høreSå bra! Heier helt vanvittig på deg og Knøtte![]()
Så godt å høre!!!!! <3
Åh så bra![]()
![]()
Var beste nyheten jeg har hørt ❤❤ Så lettet og lykkeligSåå godt å høre![]()
Begynner på jobb igjen mandag, skal være flink til å holde stress til et absolutt minimum. Legge litt fra meg det "flink pike syndromet" og ta vare på meg selv både i jobb og hjemme. Hjemme har jeg heldigvis den fantastiske mannen som hjelper til med både rydding og matlaging slik at jeg får mer tid til å slappe av ❤Så bra!! Nå må du slappe godt av og ta vare på deg selv og knøtte![]()
Tusen takk for gode ord ❤ Det er skikkelig skummelt å se blod når man er gravid. Håper jeg slipper mer av det. Så herlig at det resulterte i en liten guttÅh, nå ble jeg veldig gladEr så utrolig godt og høre! Jeg blødde også ganske mye i uke 12 i min første graviditet. Og den gutten er på vei senga si akkurat nå
![]()
Flink jente! La jobb være jobb, for tenk, nå har kroppen din noe mye viktigere å bruke energien påBegynner på jobb igjen mandag, skal være flink til å holde stress til et absolutt minimum. Legge litt fra meg det "flink pike syndromet" og ta vare på meg selv både i jobb og hjemme. Hjemme har jeg heldigvis den fantastiske mannen som hjelper til med både rydding og matlaging slik at jeg får mer tid til å slappe av ❤
Det blir det ❤❤❤Åå, så herlig å høreNå blir det baby ❤❤