♥ Baby nr.1 på vei ♥

Å herregud så fantastisk!!! Forstår lykken deres ❤️ Drømmer om samme utfall for oss når denne dagen kommer for meg om litt over en uke.

Å herregud så fantastisk!!! Forstår lykken deres ❤️ Drømmer om samme utfall for oss når denne dagen kommer for meg om litt over en uke.
Snart får du oppleve det samme ❤ Tenk at vi skal bli mammaer! ❤

❤ 7+6 ❤

Her er vår perfekte Knøtte med sine 1,4 cm og 160 hjerteslag i minuttet ❤

Vis vedlegget 199282

Det var helt magisk både for meg og mannen å få se det lille gullet vårt og å få høre den nydelige lyden av hjerteslagene. Lille babyen vår ble målt til 7+6 som er helt korrekt i forhold til både våre og klinikkens beregninger. ❤Prøverørsmirakelet vårt ❤

Fikk ordnet med time til OUL med det samme, som blir 5/12 når jeg er 17+5. Jeg klarer selvfølgelig ikke å gå i 10 uker uten å se herligheten igjen så vi kommer nok til å bestille en privat ul rundt uke 12/13 :)

Jeg skal bli mamma!
Jeg er så lykkelig!!! ❤
Fantastisk <3

Hurraaaa :D :D Så fantastisk at alt var bra med lille Knøtte ❤ Du skal bli mamma ❤❤

Det er så utrolig fantastisk! ❤
VI skal bli mødre :o :D
Ja, hjælp!! :O Det er fortsatt helt uvirkelig og rart. Føles som en drøm jeg snart skal våkne fra. :rolleyes: Men jeg våkner jo aldri :D

❤ 8+1 ❤

Bursdag og gravid :D
Livet kan egentlig ikke bli noe bedre akkurat nå ❤

Gratulerer så mye med dagen :D Så fantastisk det må være å feire bursdag som gravid. Hurra!!

❤ 8+2 ❤

I morgen skal vi ha selskap her hjemme og da fortelle foreldre og søsken om babynyheten ❤ Vi skal gjøre det ved å sette dette skiltet ved matbordet :D

1475271955403.jpg
1475271968840.jpg

Ååå, så herlig :D :D ❤ Blir spennende å høre reaksjonene etterpå!
Det har vært en helt fantastisk dag :D Ble mange klemmer og gledestårer. De vet jo at vi har prøvd i nesten 4 år og vi hadde fortalt om det første prøverørsforsøket, men det andre var en hemmelighet :) Nå er det bare 25 dager igjen til 12 uker og vi fikk jo se og høre et bankende hjerte tidligere denne uken, så synes det var greit å kunne dele nyheten med våre nærmeste. Så lykkelig!!! ❤

❤ 10+0 ❤
Hvor i alle dager er tiden blitt av? Jeg er 10 uker allerede jo :D

Lille Knøtte vokser og blir sterkere for hver dag, og før vi vet ordet av det så er det på tide med ny ultralyd (13+1). Formen er på vei oppover føler jeg. Hadde en helg der kvalmen herjet som verst og absolutt alt jeg spiste kom rett opp igjen, i tillegg til feber og forkjølelse, men siden søndags kveld har det vært mye bedre. Trenger ritzkjeksene mine i bilen på vei til jobb, og kjenner kvalmen prøver å snike seg innpå om det går for lang tid mellom måltidene mine, men det er ingenting i forhold til hvordan det har vært i mange uker nå. Mye trøtt og sliten er jeg fortsatt så merker det er hardt å jobbe fullt, men det får i det minste dagene til å gå fort og jeg håper at de symptomene vil lette litt når første trimester er over. Passer på å få slappe av så mye som mulig hjemme og er som oftest i seng innen 21.30 :p

Tenk at nå er det bare 2 uker igjen til de magiske 12

Last edited:
Back
Topp