Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart får du oppleve det samme ❤ Tenk at vi skal bli mammaer! ❤Å herregud så fantastisk!!! Forstår lykken deresDrømmer om samme utfall for oss når denne dagen kommer for meg om litt over en uke.
Fantastisk <3❤ 7+6 ❤
Her er vår perfekte Knøtte med sine 1,4 cm og 160 hjerteslag i minuttet ❤
Vis vedlegget 199282
Det var helt magisk både for meg og mannen å få se det lille gullet vårt og å få høre den nydelige lyden av hjerteslagene. Lille babyen vår ble målt til 7+6 som er helt korrekt i forhold til både våre og klinikkens beregninger. ❤Prøverørsmirakelet vårt ❤
Fikk ordnet med time til OUL med det samme, som blir 5/12 når jeg er 17+5. Jeg klarer selvfølgelig ikke å gå i 10 uker uten å se herligheten igjen så vi kommer nok til å bestille en privat ul rundt uke 12/13
Jeg skal bli mamma!
Jeg er så lykkelig!!! ❤
Det er så utrolig fantastisk! ❤Hurraaaa![]()
Så fantastisk at alt var bra med lille Knøtte ❤ Du skal bli mamma ❤❤
Ja, hjælp!! :O Det er fortsatt helt uvirkelig og rart. Føles som en drøm jeg snart skal våkne fra.Det er så utrolig fantastisk! ❤
VI skal bli mødre![]()
❤
Gratulerer med dagen❤ 8+1 ❤
Bursdag og gravid
Livet kan egentlig ikke bli noe bedre akkurat nå ❤
Gratulerer med dagen!
Gratulerer med dagen![]()
Gratulerer så mye med dagenSå fantastisk det må være å feire bursdag som gravid. Hurra!!
Tusen takkGratulerer med dagen og bebis![]()
Ååå, så herlig❤ 8+2 ❤
I morgen skal vi ha selskap her hjemme og da fortelle foreldre og søsken om babynyheten ❤ Vi skal gjøre det ved å sette dette skiltet ved matbordet
Vis vedlegget 199938
Vis vedlegget 199939
Det har vært en helt fantastisk dagÅåå, så herlig![]()
❤ Blir spennende å høre reaksjonene etterpå!
Hatt en helt jævlig arbeidsuke så tenkte det skulle bli fantastisk med helg, men så er jeg blitt forkjølet... Rimelig elendig formKordan e forma?![]()
ÅneeeiHatt en helt jævlig arbeidsuke så tenkte det skulle bli fantastisk med helg, men så er jeg blitt forkjølet... Rimelig elendig form![]()
Så morsom måte å gjøre det på❤ 8+2 ❤
I morgen skal vi ha selskap her hjemme og da fortelle foreldre og søsken om babynyheten ❤ Vi skal gjøre det ved å sette dette skiltet ved matbordet
Vis vedlegget 199938
Vis vedlegget 199939