Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud, tida flyr!! Gratulerer med 10 uker på vei❤ Godt å høre at formen er på vei opp
Snart er det forhåpentligvis bare å nyte. I alle fall frem til man blir stor og tung
![]()
Den flyr jaOj, tida flyr! Shit![]()
Heeeelt sant og veldig gøyWæææ er det sant? JEG var jo nettopp 10 ukerKjedelig med kvalmen da, får håpe den slipper taket snart
Det er så gøy at du endelig er gravid!!
![]()
Heeeelt sant og veldig gøy❤
Alt bra der?
Så herlig ❤ Godt å høre at alt er bra ❤Hihi ja bare nyyt det!![]()
Alt er bare bra, lillemann vokser altfor fort og utvikler seg fra dag til dag, er så gøy å se når han skjønner hvordan ting fungerer! Ler og smiler dagen lang og er bare verdens hærligste baby![]()
Så herlig ❤ Godt å høre at alt er bra ❤
Jeg gleder meg veldigJa du har så mye å glede deg til at jeg nesten er misunnelig, haha![]()
Jeg gleder meg veldigHvordan går prøvingen på nr.2 da? Du skal få oppleve det flere ganger vet du
<3
Hvilken app er det?❤ 11+0 ❤
Formen er som før så ikke mye nytt å meddele, men veldig glad for å gå inn i en ny svangerskapsuke ❤
Vis vedlegget 203296
Ovia PregnancyHvilken app er det?![]()

Åh lille knøttet!❤ 12+1 ❤
Vis vedlegget 204612
Endelig over den magiske 12 ukers grensen❤
I dag var jeg på første svangerskapskontroll hos lege. Tok blodprøver og urinprøve, målte blodtrykk (110/70), fylte ut helsekort og søkte fødeplass. Fikk med meg en fin svangerskapsbokSkal tilbake for å ta influesavaksinen om 3-4 uker, og glukosebelastning skal jeg ta i uke 20.
Nå gleder vi oss til ny ultralyd neste uke ❤
Ååh❤ 12+1 ❤
Vis vedlegget 204612
Endelig over den magiske 12 ukers grensen❤
I dag var jeg på første svangerskapskontroll hos lege. Tok blodprøver og urinprøve, målte blodtrykk (110/70), fylte ut helsekort og søkte fødeplass. Fikk med meg en fin svangerskapsbokSkal tilbake for å ta influesavaksinen om 3-4 uker, og glukosebelastning skal jeg ta i uke 20.
Nå gleder vi oss til ny ultralyd neste uke ❤
Tusen takkGratulerer så mye med 12 uker, og lykke til på UL til ukaHvilken dag skal du?
Da skal vi samme dagTusen takkPå torsdag ❤