♥ Baby nr.1 på vei ♥

Herregud, tida flyr!! Gratulerer med 10 uker på vei :D ❤ Godt å høre at formen er på vei opp :) Snart er det forhåpentligvis bare å nyte. I alle fall frem til man blir stor og tung :P

Wæææ er det sant? JEG var jo nettopp 10 uker :rolleyes: Kjedelig med kvalmen da, får håpe den slipper taket snart :) Det er så gøy at du endelig er gravid!! :)

Wæææ er det sant? JEG var jo nettopp 10 uker :rolleyes: Kjedelig med kvalmen da, får håpe den slipper taket snart :) Det er så gøy at du endelig er gravid!! :)
Heeeelt sant og veldig gøy :D
Alt bra der?

Heeeelt sant og veldig gøy :D
Alt bra der?

Hihi ja bare nyyt det! :D
Alt er bare bra, lillemann vokser altfor fort og utvikler seg fra dag til dag, er så gøy å se når han skjønner hvordan ting fungerer! Ler og smiler dagen lang og er bare verdens hærligste baby ❤️

Hihi ja bare nyyt det! :D
Alt er bare bra, lillemann vokser altfor fort og utvikler seg fra dag til dag, er så gøy å se når han skjønner hvordan ting fungerer! Ler og smiler dagen lang og er bare verdens hærligste baby ❤️
Så herlig ❤ Godt å høre at alt er bra ❤

Ja du har så mye å glede deg til at jeg nesten er misunnelig, haha ❤️
Jeg gleder meg veldig :D Hvordan går prøvingen på nr.2 da? Du skal få oppleve det flere ganger vet du :) <3

Jeg gleder meg veldig :D Hvordan går prøvingen på nr.2 da? Du skal få oppleve det flere ganger vet du :) <3

Fortsatt ikke fått mensen tilbake, så vi tar det foreløbig ganske rolig :) Deilig å slippe alt stresset og bare ta det som det kommer egentlig, men håper på en høstbaby neste år da! Da blir det ca 1,5 år mellom, og høsten er jo også en fin tid :) Spennende er det iallefall! Har massevis av tester, så jeg følger med litt innimellom :)

❤ 11+0 ❤

Formen er som før så ikke mye nytt å meddele, men veldig glad for å gå inn i en ny svangerskapsuke ❤

1476896017445.jpg

❤ 12+1 ❤
1477558396511.jpg
Endelig over den magiske 12 ukers grensen :)

I dag var jeg på første svangerskapskontroll hos lege. Tok blodprøver og urinprøve, målte blodtrykk (110/70), fylte ut helsekort og søkte fødeplass. Fikk med meg en fin svangerskapsbok :) Skal tilbake for å ta influesavaksinen om 3-4 uker, og glukosebelastning skal jeg ta i uke 20.

Nå gleder vi oss til ny ultralyd neste uke ❤

❤ 12+1 ❤
Vis vedlegget 204612

I dag var jeg på første svangerskapskontroll hos lege. Tok blodprøver og urinprøve, målte blodtrykk (110/70), fylte ut helsekort og søkte fødeplass. Fikk med meg en fin svangerskapsbok :) Skal tilbake for å ta influesavaksinen om 3-4 uker, og glukosebelastning skal jeg ta i uke 20.

Åh lille knøttet! :D

❤ 12+1 ❤
Vis vedlegget 204612

Ååh❤️❤️

Gratulerer så mye med 12 uker, og lykke til på UL til uka :D Hvilken dag skal du?

Back
Topp