♥ Baby nr.1 på vei ♥

Åh, så godt å høre. Krysser alt jeg har for at Knøtte har det helt tipp topp i magen ❤

❤ 6+2 ❤

Så utrolig lettet ❤
Legen ringte og sa at hcg var steget fra 10333 (5+6) til 19037 (6+2) som var helt normal stigning og tydet på at alt er bra med Knøtte til tross for blødningene jeg har hatt ❤❤❤

❤ 6+2 ❤

Så utrolig lettet ❤
Legen ringte og sa at hcg var steget fra 10333 (5+6) til 19037 (6+2) som var helt normal stigning og tydet på at alt er bra med Knøtte til tross for blødningene jeg har hatt ❤❤❤
Så bra! Heier helt vanvittig på deg og Knøtte :)

Åh så bra :) ❤️

Så bra!! Nå må du slappe godt av og ta vare på deg selv og knøtte ❤️

❤ 6+2 ❤

Så utrolig lettet ❤

Åh, nå ble jeg veldig glad ❤️ Er så utrolig godt og høre! Jeg blødde også ganske mye i uke 12 i min første graviditet. Og den gutten er på vei senga si akkurat nå :)

Såå godt å høre❤️

Så bra!! Nå må du slappe godt av og ta vare på deg selv og knøtte ❤️
Begynner på jobb igjen mandag, skal være flink til å holde stress til et absolutt minimum. Legge litt fra meg det "flink pike syndromet" og ta vare på meg selv både i jobb og hjemme. Hjemme har jeg heldigvis den fantastiske mannen som hjelper til med både rydding og matlaging slik at jeg får mer tid til å slappe av ❤

Åh, nå ble jeg veldig glad ❤️ Er så utrolig godt og høre! Jeg blødde også ganske mye i uke 12 i min første graviditet. Og den gutten er på vei senga si akkurat nå :)
Tusen takk for gode ord ❤ Det er skikkelig skummelt å se blod når man er gravid. Håper jeg slipper mer av det. Så herlig at det resulterte i en liten gutt :D Alt vi går gjennom er jo så verdt det når vi endelig får det lille mirakelet ❤

Begynner på jobb igjen mandag, skal være flink til å holde stress til et absolutt minimum. Legge litt fra meg det "flink pike syndromet" og ta vare på meg selv både i jobb og hjemme. Hjemme har jeg heldigvis den fantastiske mannen som hjelper til med både rydding og matlaging slik at jeg får mer tid til å slappe av ❤
Flink jente! La jobb være jobb, for tenk, nå har kroppen din noe mye viktigere å bruke energien på :) Og som jeg sa til meg selv når jeg var gravid og bekkenet skrantet, det er absolutt ingen som takker deg for at du sliter deg ut på jobb.. Så bra, snille mannen din ❤️

Åå, så herlig å høre :D Nå blir det baby ❤❤

Back
Topp