♡ Vårt største ønske ♡

Så kjipt at den utrolig irriterende tanta dukka opp denne måneden også :( Håper spira sitter i neste pp! Klem til deg ♡

CD 7

I morgen har jeg legetime. Veldig spent på hva som skjer videre.

Ellers har jeg kommet ordentlig igang med trening igjen. Har hatt en laaang pause etter flere graviditeter og aborter der jeg ikke har orket. Nå er jeg igang igjen. Kondisen er elendig, men styrketreningen går veldig fint. Veldig deilig å være tilbake på trening igjen.

Har også bestilt nytt lager med el-tester og 10 g-tester, så nå kan el bare komme!
Så spennende med legetime, og heia trening! Er der selv, bortsett fra at jeg egentlig aldri har trent regelmessig før. Fy fader for et mareritt i starten :P Men heldigvis bedre allerede :) Flinka, stå på!

Takk :) deilig å komme igang igjen. Leste i dagboken din at du er igang også. Veldig kjekt :) meg og mannen trener en del sammen og det er helt supert. Han har lært meg masse! Stå på du også :D vi må prøve å holde hverandre motiverte :p :)
Så godt å kunne trene sammen! Min mann er dessverre ikke der i det hele tatt, men vi går litt turer sammen og sånn da. Har et håp om at han kan få litt sansen for dette nå som jeg endelig har begynt også :p

Back
Topp