♡ Vårt største ønske ♡

Når ryker første (ordentlige) test? :D

På søndag tror jeg :) da er jeg 8 dpo :) har aldri fått positiv test før 10 dpo før, men liker å begynne tidlig likevel :p
Kjenner meg igjen.. :p Så spennende :D

CD 42, 6 DPO.
I dag har jeg hatt utrolig mye stikkinger bak navlen og er utrolig støl i magen - nesten sånn at det gjør litt vondt (hvis jeg strekker meg gjør det vondt). Har også kjent en del stikkinger i puppene. Nå ble jeg plutselig veldig full av håp her. Vet at man ikke skal bli overbegeistret for symptomer, men blir det litt likevel. Den stølheten i magen har jeg kun hatt de gangene jeg har vært gravid. *håpe håpe håpe*
Spennende!!

Bah.. Vet hvordan det er å teste tidlig. Samtidig som man vet det er tidlig, håper man liksom å skimte en liiiten strek som kan tyde på spire. Håper du får klarere svar i morgen :)

Ja, jeg tenker at "noen tester jo positivt allerede 8 dpo, så det kan jo være at..." så jeg gir meg selv litt falske forhåpninger. Men i morgen er det alvor. Tusen takk :) jeg håper masse for deg også ♡
Tusen takk for det :) Håper vi snart kan flytte avgårde til terminforum begge to!!

Samme her. Kom igjen nå da, testen. Gi oss to streker! ;)

Back
Topp