♡ Vårt største ønske ♡

Spennende, spennende :D Fortsatt håp!

11 DPO.
Det ble jo selvsagt test igjen i dag. Den var også negativ, men det er en nesten-usynlig skygge der, så jeg har fremdeles håp for denne pp. Jeg gir ikke opp helt enda :p
Har du bilde? Jeg fikk skyggestreker i begynnelsen også.

.

Vedlegg

• 1425497940340.jpg
    1425497940340.jpg
    18,9 KB · Visninger: 32
Last edited:
Og der begynte jeg å spotte. Jaja. Får ta siste test i morgen tidlig. Er den negativ er det bare å forberede seg på tr. Har aldri spottet de gangene jeg har vært gravid, så tr er nok på vei. Isåfall blir det rødvin i helgen.
Da var sikkert ikke kroppen hel klar enda. Kos deg med eventuell vin til helgen:)

Blæ, så dumt at tanta kom :( Bedre lykke i neste pp, og kos deg litt ekstra i helga :D

Lykke til i ny pp :)

Lykke til med humping! Merker jeg blir frustrert selv, men prøver å snu det til noe positivt. Tenker på hav jeg kan gjøre før jeg blir gravid. Drikke mye kaffe, vin, gå med favorittplaggene ect. Plutselig en dag sitter frøet i 9 mnder og ikke bare kommer for å "lure oss" som vi sier;)

Fin test! Rart hvordan man stort sett alltid får nytt håp når EL nærmer seg ;) Håper spira sitter for dere nå!

Så dumt! Like trist hver gang! MEn på en annen side er nok bebisen mer fornøyd med januar enn desember, da blir han/hun eldst i klassen;)

Denne måneden, denne måneden er det vår tur! *klemme*

Back
Topp