♡ Vårt største ønske ♡

Jeg begynner nok testingen 8 dpo kjenner jeg meg selv rett. Men det tidligste jeg har fått positiv test tidligere er 10 dpo. Spennende er det alltid uansett :)
Ja, spennende som prøver. Bekymret meg mye ved siste graviditet. Ønsker å bli det fort, men håper bekymringen ikke kommer så fort..

Uff det er grusomt å gå rundt og bekymre seg. Håper du slipper det neste gang ♡ jeg bekymrer meg mye selv. Det er vel en naturlig del av opplegget med å gå gravid. Skulle ønske man kunne vite om alt var bra så man kunne sluppet unna bekymringene.
Ja, det hadde vært noe

No luck her så langt. Men neste måned passer igrunnen best :P med kostomlegging som skal starte denne uka blir det litt mye for kroppen på en gang tror jeg.

Veldig spennende med nye medisiner :D Håper det er det som skal til for at dere skal få en baby armene om ni måneders tid :D

CD 39, 3 DPO.

Startet på albyl-e i dag. Håper jeg er gravid og at det er dette som skal til for at spiren blir med oss lenger enn bare noen uker. Gleder meg til om en uke når jeg kan starte testingen. Har heldigvis en travel uke foran meg så tiden flyr avgårde :)
Lykke til! Måtte tiden gå fort!

Krysser fingrene for at albylen gjør underverker ;)

CD 41, 5 DPO.
I dag tok jeg en g-test på morgenurin bare for å sjekke at det ikke er noen lurestreker der når jeg skal begynne å teste ordentlig. Den var helt blenda. Mulig det er en svak skygge på den, men nå vet jeg hvert fall det. Ellers har jeg faktisk hatt en del stikkinger i puppene, men det er jo klassiske dpo-symptomer og behøver ikke bety noe. Kjenner også tidvise stikkinger bak navlen innimellom. Håper det betyr noe. Tiden går uansett fort mot testing nå og det er bra :)
Spennede. Snart testetid for deg nå!!

Back
Topp