♡ Vårt største ønske ♡

.

Vedlegg

• 1423581703459.jpg
    1423581703459.jpg
    26,2 KB · Visninger: 28
Last edited:
Blæ. Kom igjen nå da, egget!! Alltid kjipt med sykluser etter man har mistet, for det er så utrolig vanskelig å vite hva kroppen har tenkt til å finne på :/ Håper du ikke trenger å vente så veldig mye lenger nå :)

Ja! Dustekropp :( hvis den bare trenger litt ekstra rugetid på gullegget er det greit - da er kroppen tilgitt :p men må innrømme at jeg er litt fornærmet på kroppen min nå :p hrmf!
Det skjønner jeg veldig godt! :p Får håpe du får noen klare signaler snart :)

Så bra :D Bare det å ha noe å forholde seg til, hjelper gjerne det altså. Slippe å gå rundt i uvissheten. Og så spennende med nye medisiner når du blir gravid igjen :D

Hvis det hjelper å ha spesifikke tall, hadde jeg første eggløsning 44 dager etter første utskrapningen. Stor klem.

Det hjelper masse :) er på cd33 i dag. Ingenting har skjedd foreløpig. Merker at jeg tar det helt med ro nå. Har innfunnet meg med at dette er utenfor min kontroll.

Det er det, men så føles det jo så kjipt å ikke kunne gjøre noe for å hjelpe kroppen igang heller liksom... Har hatt mange runder nå hvor jeg har "truet" kroppen med at "hvis ikke du får eggløsning nå så begynner jeg å røyke igjen!" og sånt annet tull, men det hjelper jo ikke.

Håper du får eggløsning snart, kanskje vi kan få desember-barn samtidig? :)

Det hjelper masse :) er på cd33 i dag. Ingenting har skjedd foreløpig. Merker at jeg tar det helt med ro nå. Har innfunnet meg med at dette er utenfor min kontroll.
CD 35 her nå, trodde jeg hadde hatt EL den 1.2, men ser jo ikke sånn ut. Fikk negativ test lørdag hvertfall...

Æsj, dustekropp :p Vet hvordan det er å vente leeenge på EL. Hold ut! Til slutt er den her :)

Back
Topp