♡ Vårt største ønske ♡

Krysser fingrene alt jeg kan for at det var festeblødning og at spira sitter med god hjelp av sprøyta. Det synes jeg du fortjener nå! Vi skal jo alle over på januar/februar nå, hadde vi tenkt.. ;) <3

CD 21, 7 DPO.

Fremdeles ingen spotting (puh!). I går hadde jeg mye stikkinger. Mer enn det jeg har hatt de andre dagene. I tillegg kjente jeg antydninger til ømme pupper. Jeg tenkte som så at det ikke var noe, men i dag er det faktisk ingen tvil. De er ømme (særlig venstre..?). I dag er jeg også ordentlig kvalm noe som passer dårlig fordi jeg straks skal i møte. Jeg er ordentlig kvalm altså. Hva er det som skjer? Er dette symptomer eller bare jeg som kjenner altfor godt etter for tiden? Prøver å holde hodet kaldt, men det er visst ikke så lett :p Snart er det testetid!!!
Spennede!

Gleder meg til du skal teste :D

CD 21, 7 DPO.

Fremdeles ingen spotting (puh!). I går hadde jeg mye stikkinger. Mer enn det jeg har hatt de andre dagene. I tillegg kjente jeg antydninger til ømme pupper. Jeg tenkte som så at det ikke var noe, men i dag er det faktisk ingen tvil. De er ømme (særlig venstre..?). I dag er jeg også ordentlig kvalm noe som passer dårlig fordi jeg straks skal i møte. Jeg er ordentlig kvalm altså. Hva er det som skjer? Er dette symptomer eller bare jeg som kjenner altfor godt etter for tiden? Prøver å holde hodet kaldt, men det er visst ikke så lett :P Snart er det testetid!!!
Gleder meg til å se testen din til helga, har trua på to streker jeg :D

Oi så spennende :D Krysser alt jeg kan for at du får (ekte) positiv test :D

Back
Topp