Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er spennende <3CD 20, 6 DPO.
Ingen spotting verken i går eller i dag. Det virker lovende. Forrige pp startet spottingen allerede 8 DPO. Jeg har aldri spottet når jeg har vært gravid. Det blir noen nervepirrende dager fremover.
Spennede!CD 21, 7 DPO.
Fremdeles ingen spotting (puh!). I går hadde jeg mye stikkinger. Mer enn det jeg har hatt de andre dagene. I tillegg kjente jeg antydninger til ømme pupper. Jeg tenkte som så at det ikke var noe, men i dag er det faktisk ingen tvil. De er ømme (særlig venstre..?). I dag er jeg også ordentlig kvalm noe som passer dårlig fordi jeg straks skal i møte. Jeg er ordentlig kvalm altså. Hva er det som skjer? Er dette symptomer eller bare jeg som kjenner altfor godt etter for tiden? Prøver å holde hodet kaldt, men det er visst ikke så lett Snart er det testetid!!!
Gleder meg til å se testen din til helga, har trua på to streker jegCD 21, 7 DPO.
Fremdeles ingen spotting (puh!). I går hadde jeg mye stikkinger. Mer enn det jeg har hatt de andre dagene. I tillegg kjente jeg antydninger til ømme pupper. Jeg tenkte som så at det ikke var noe, men i dag er det faktisk ingen tvil. De er ømme (særlig venstre..?). I dag er jeg også ordentlig kvalm noe som passer dårlig fordi jeg straks skal i møte. Jeg er ordentlig kvalm altså. Hva er det som skjer? Er dette symptomer eller bare jeg som kjenner altfor godt etter for tiden? Prøver å holde hodet kaldt, men det er visst ikke så lett Snart er det testetid!!!
Spennede å se! Når er IKM?Bestemt meg for å ta første test i morgen bare for å sjekke ståa etter sprøyten. Er det en svak strek på den så vet jeg hva jeg kan forvente når jeg skal teste "på ordentlig".