Noen blir det joFår de noen svar da?[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen blir det joFår de noen svar da?[emoji23]
Stille i går ja. Her ble det TV og så sovnet vi begge på sofaen heheTempoet steg vedlig, til 5,9
Fortsatt med det tempo trengs over 9 timer for å komme til 6000
Vi har tre. Det må altså.... triples.
Vellykket i går?God kveld[emoji1]
Åhh så deilig da. Dårlig herTja...rundt 25 grader[emoji1]
Ja se om vi ikke tar turen første ferieukenSå veldig moro ut![emoji1]
Mannen som er sykDu?[emoji20] god bedring!
God morgen, synGod morgen![]()
Veldig. Håper det blir mer fart i dag.Stille i går ja. Her ble det TV og så sovnet vi begge på sofaen hehe
Kjipt her også. Blåste skikkelig i går kveld og natt.Åhh så deilig da. Dårlig her
Blir sikkert koselig!Ja se om vi ikke tar turen første ferieuken
Sovet greit ? Hva blir det til med fotball i dag?God morgen, syn
Satse på det. Jeg har planer om 500 innlegg så HeheVeldig. Håper det blir mer fart i dag.
Ja grei parkBlir sikkert koselig!
Ikke så mye vind her, bare surt og regnKjipt her også. Blåste skikkelig i går kveld og natt.
Ja, kjedelig om ingen fikk svar
Altså TV på soverommet er så verdt det! Google cast og Netflix i armkroken til samboeren [emoji173]
Ja, det synes jeg også, selv om de spratt ut kvart på eller noe sånn i dag da. Men ikke ringe på hos noen, bare ut i egen hage.
Nå som det er sommer så er det jo ut de vil. Men når det er den våte årstiden og det ringer på noen som vil inn og leke, og mine ikke helt skjønner hvor ikke, for de leker jo faktisk, og jeg bare.... men vi har ikke spist frokost enda, pappa har ikke stått opp enda (Han sover lenger på sin sove-lenge-lørdag enn jeg gjør på min sove-lenge-søndag men jeg benytter meg av muligheten til å strekke meg ut og hvile mens mannen går på badet med ungene, sovner om jeg klarer og surfer ellers, og så tar jeg meg en ego-dusj før jeg står opp til frokost. ) Og uansett om det er meg eller mannen som ikke er kommet opp så iker jeg ikke unger inn før vi har fptt spist frokost.
Vet ikke.Sovet greit ? Hva blir det til med fotball i dag?![]()
Sliten fyr det da...?