Ikke helt troen jeg heller. Det er innmari rolig og klokka går. Straks er ungene mine i sengIkke like god tro på i dag men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke helt troen jeg heller. Det er innmari rolig og klokka går. Straks er ungene mine i sengIkke like god tro på i dag men
Snakke med mannen og bli enigeSkjønner . Får sove på det![]()
Har ikke regna så mye på det, opptatt med... Livet.Vet ikke, jeg føler jeg har prøvd å være aktiv i mellom alt annet jeg har gjort i dag...vært innom jevnere enn i går, men inne sett åssen det går totalt [emoji23] om vi har mye igjen lizm..
Er gjerne sånn [emoji16] spesielt i helgene[emoji1]Har ikke regna så mye på det, opptatt med... Livet.
Men var mye igjen sist jeg sjekka
Jeg har vært opptatt med å lage eplechutney..21
TJUE EN innlegg. på ti minutter. 2,1 i minuttet.
Det er ikke ungene som mer eller mindre sover. Det er BV!
Jeg har vært opptatt med å lage eplechutney..
Vet ikke hva de andre gjør.....
Tror jeg dauer når jeg ser på generelt forsiden . Drøss med tråder haha
Da venter jeg på ferja. Måtte ta en pille for urolig mage da... Så føler meg noen kg lettere allerede i dag gitt. Og det er jo ikke den starten jeg ville ha når jeg skal på kurs. Er nervøs gitt [emoji23][emoji87]
Litt over 17 000 innlegg i mai og over 12000 alt nå i juni rett over halvveis, så flinke skravlere dere er [emoji1]
God morgen![]()
Hvor varmt da. ?
Får de noen svar da?[emoji23]
Aner ikke hvor folk er, men definitivt ikke her og skravler...God kveld! Så stille det er her i kveld, er alle ute?
Jeg har gått såå mye i dag, at jeg tror snart føttene faller av..
Men det er et fantastisk vær her på Østlandet så fult mulig mange er uteSannelig om jeg vet. Sikket ikke mange som gjør akkrut det samme som deg, men.... opptatt med andre ting ia lle fall.
Oi, det var ikke særlig nei.. Ble ingen avslapping på meg i dag, så.. Har ikke hatt tid til å hjelpe til [emoji85]
Har vært en aktiv måned til nå[emoji1]