♡ Skravletråd JUNI ♡

Er så deilig når man får en dag med pause inni mellom alle aktiviteter og stress[emoji4]

Er koselig med pizza og så film og da [emoji4] en koselig med film kveld med hele familien[emoji4] kan ha litt godis i stedenfor pizza under filmen da[emoji16][emoji16]
Ja, nå pauset filmen mens mannen ordner lørdagsgodt. Så må vel jeg legge yngste (1,5) før filmen er over da, for hun kan ikke være våkne så lenge.

Vi skulle til svigers, men mannen ikke i form så da prøver vi på det i morgen heller. Ble mc Donalds her ;)
Håper han er bedre i morgen

I morgen er det fotballcup for eldstemann. En time å kjøre hver vei og tre kamper med lang tid mellom så det hele tar det meste av dagen. Usikker på om alle drar eller bare far (trener) og sønn

ARRRRRGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!

Naboen spiller høy musikk 2 m fra soveromsvinduet til Lille U

Håper han er bedre i morgen

I morgen er det fotballcup for eldstemann. En time å kjøre hver vei og tre kamper med lang tid mellom så det hele tar det meste av dagen. Usikker på om alle drar eller bare far (trener) og sønn
Satse på det:) aha mest fristende å være hjemme kanskje ?

Satse på det:) aha mest fristende å være hjemme kanskje ?
Egentlig ja, men tanke på at sist jeg sjekka var det meldt regn.

Men samtidig, kjekt å få se hans siste turnering før ferien og høyst usikkert om de har lag til høsten på hans kull...

Egentlig ja, men tanke på at sist jeg sjekka var det meldt regn.

Men samtidig, kjekt å få se hans siste turnering før ferien og høyst usikkert om de har lag til høsten på hans kull...
Skjønner . Får sove på det:)

Nå er det begge deler :( Hun holdt meg våken, og hodet blir verre. Vært alene siden torsdag kveld. Men kommer heldigvis i dag [emoji173]

Huff[emoji20] håper du har fått slappet av litt mer i dag da. Kjenner jo hvor krevende det er og være alene noen døgn når man er frisk[emoji15]

Back
Topp