Ikke i bruk
Forumet er livet
Wooohooo! Laget datteren min spilte på i dag vant sølv i beach håndball sluttspillet!!!! For en morsom dag!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy[emoji122][emoji122][emoji16][emoji16]Wooohooo! Laget datteren min spilte på i dag vant sølv i beach håndball sluttspillet!!!! For en morsom dag!!
Slett ikkeJa, og ikke så fort gjort å tømme den igjen[emoji18]
Ja, nå pauset filmen mens mannen ordner lørdagsgodt. Så må vel jeg legge yngste (1,5) før filmen er over da, for hun kan ikke være våkne så lenge.Er så deilig når man får en dag med pause inni mellom alle aktiviteter og stress[emoji4]
Er koselig med pizza og så film og da [emoji4] en koselig med film kveld med hele familien[emoji4] kan ha litt godis i stedenfor pizza under filmen da[emoji16][emoji16]
Håper han er bedre i morgenVi skulle til svigers, men mannen ikke i form så da prøver vi på det i morgen heller. Ble mc Donalds her![]()
Nei , greit å passe litt på legge tid og[emoji56][emoji13][emoji106]Ja, nå pauset filmen mens mannen ordner lørdagsgodt. Så må vel jeg legge yngste (1,5) før filmen er over da, for hun kan ikke være våkne så lenge.
Ahhh så irriterende!!ARRRRRGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!
Naboen spiller høy musikk 2 m fra soveromsvinduet til Lille U
Satse på detHåper han er bedre i morgen
I morgen er det fotballcup for eldstemann. En time å kjøre hver vei og tre kamper med lang tid mellom så det hele tar det meste av dagen. Usikker på om alle drar eller bare far (trener) og sønn
Veldig gøy. Veldig stolt hun nå ja!Så gøy[emoji122][emoji122][emoji16][emoji16]
Sitter og røyker der også slik at lukten siver inn..Ahhh så irriterende!!
Egentlig ja, men tanke på at sist jeg sjekka var det meldt regn.Satse på detaha mest fristende å være hjemme kanskje ?
Sykt irriterende!!!Sitter og røyker der også slik at lukten siver inn..
Omg! Håper dette ga resultater... Kjenner jeg er litt sliten av all tenking og skriving [emoji23][emoji23]
Og så ha det resultater for gårsdagen og så da var det verdt det[emoji3] håper det går bra i dag og [emoji23]Dere står virkelig på altså[emoji1][emoji122]
Ikke like god tro på i dag menOg så ha det resultater for gårsdagen og så da var det verdt det[emoji3] håper det går bra i dag og [emoji23]
Skjønner . Får sove på detEgentlig ja, men tanke på at sist jeg sjekka var det meldt regn.
Men samtidig, kjekt å få se hans siste turnering før ferien og høyst usikkert om de har lag til høsten på hans kull...
Vet ikke, jeg føler jeg har prøvd å være aktiv i mellom alt annet jeg har gjort i dag...vært innom jevnere enn i går, men inne sett åssen det går totalt [emoji23] om vi har mye igjen lizm..Ikke like god tro på i dag men
Nå er det begge delerHun holdt meg våken, og hodet blir verre. Vært alene siden torsdag kveld. Men kommer heldigvis i dag [emoji173]
Ser an formen til gubben. Han har bursdag ,men ikke i form. Skal til svigers egentlig .